uriuk pisze:Ja bym jeszcze wymontowal zawor zwrotny i obejrzal stan listkow
przeglądałem - wygląda na bdb
, poza tym jak jest z nim coś nie tak to "pompa gaźnika" nie pracuje przy powolnym obracaniu śmigła bo nie robi ciśnienia/podciśnienia pulsacyjnie w wężyku napędzającym pompę.
Zbyszek Gotkiewicz pisze:A paliwo, stopień sprężania ( czy na przykład ktoś nie dał grubszej podkładki pod cylinder lub głowicę, czy simmeringi na wale trzymają kompresję, czy pierścienie nie są zapieczone ?
prokopcio pisze:...
2. Cylinder, pierścienie, tłok - wszystko w bardzo dobrym stanie - kompresja ponad ciut ponad 10bar
...
paliwo - nie wiem jak sprawdzić
simeringi na wale - nie wiem jak sprawdzić
jeszcze kumpel zaproponował, żebym bezpośrednio paliwo na krótkim wężyku z butelki zassał i sprawdził.
czy tłumik szmerów ssania oprócz wyciszenia napędu ma jakieś dodatkowe przeznaczenie ?
Może znacie naprawdę godnego polecenia specjalistę, któremu mogę dać do przeglądnięcia ?
[quote="uriuk"]Ja bym jeszcze wymontowal zawor zwrotny i obejrzal stan listkow[/quote]
przeglądałem - wygląda na bdb :(, poza tym jak jest z nim coś nie tak to "pompa gaźnika" nie pracuje przy powolnym obracaniu śmigła bo nie robi ciśnienia/podciśnienia pulsacyjnie w wężyku napędzającym pompę.
[quote="Zbyszek Gotkiewicz"]A paliwo, stopień sprężania ( czy na przykład ktoś nie dał grubszej podkładki pod cylinder lub głowicę, czy simmeringi na wale trzymają kompresję, czy pierścienie nie są zapieczone ?[/quote]
[quote="prokopcio"]...
2. Cylinder, pierścienie, tłok - wszystko w bardzo dobrym stanie - kompresja ponad ciut ponad 10bar
...[/quote]
paliwo - nie wiem jak sprawdzić
simeringi na wale - nie wiem jak sprawdzić
jeszcze kumpel zaproponował, żebym bezpośrednio paliwo na krótkim wężyku z butelki zassał i sprawdził.
czy tłumik szmerów ssania oprócz wyciszenia napędu ma jakieś dodatkowe przeznaczenie ?
Może znacie naprawdę godnego polecenia specjalistę, któremu mogę dać do przeglądnięcia ?