Post autor: xcwalter » 05 grudnia 2018, 19:06
Kiedy w telefonie włączysz mapę google, to widzisz gdzie jesteś na mapie i jeśli wcześniej zaznaczyłeś gdzie zostawiłeś samochód to widzisz jak do niego wrócić.
To tak najprościej. Ja latam bez żadnej elekroniki i aplikacji w telefonie i jak czasem potrzebuję wrócić do auta, w terenie mi obcym, to zawsze przecież wiem, koło jakiej mejscowości mam furę i wystarczy, że w nawigacji telefonicznej wstukam jej nazwę, to mniej więcej mnie telefon do niej zaprowadzi jeśli się zgubię.
Rozróżniam strony świata i w jakim kierunku odleciałem od startowiska.
Bardziej zaawansowaną formą jest nawigacja w telefonie typu FlyMy, a jeszcze bardziej urządzenie dedykowane, które oprócz wysokości n.p.m, nad gruntem, prędkości wznoszenia i opadania, siły i kierunku wiatru, aktualnej pozycji, kierunku do startowiska, czy czasu tego lotu, może Ci pokazywać parametry silnika; jego temperaturę, obroty, poziom paliwa i całkowity czas pracy.
pozdrawiam
Walter
Kiedy w telefonie włączysz mapę google, to widzisz gdzie jesteś na mapie i jeśli wcześniej zaznaczyłeś gdzie zostawiłeś samochód to widzisz jak do niego wrócić.
To tak najprościej. Ja latam bez żadnej elekroniki i aplikacji w telefonie i jak czasem potrzebuję wrócić do auta, w terenie mi obcym, to zawsze przecież wiem, koło jakiej mejscowości mam furę i wystarczy, że w nawigacji telefonicznej wstukam jej nazwę, to mniej więcej mnie telefon do niej zaprowadzi jeśli się zgubię.
Rozróżniam strony świata i w jakim kierunku odleciałem od startowiska.
Bardziej zaawansowaną formą jest nawigacja w telefonie typu FlyMy, a jeszcze bardziej urządzenie dedykowane, które oprócz wysokości n.p.m, nad gruntem, prędkości wznoszenia i opadania, siły i kierunku wiatru, aktualnej pozycji, kierunku do startowiska, czy czasu tego lotu, może Ci pokazywać parametry silnika; jego temperaturę, obroty, poziom paliwa i całkowity czas pracy.
pozdrawiam
Walter