Post autor: uriuk » 07 stycznia 2019, 19:53
Zgodnie z przepisami, wozek do wozenia pasazerow musi miec atest, lub musi byc zbudowany pod nadzorem IKCSP.
Ale... takich zwierzat nie ma. Zeby sie jakos wybronic mozesz wybrac wozek, w ktorym elementy do ktorych podczepiony jest pasazer, sa atestowane. Bo wozki dzielimy na takie, w ktorych ludzie siedza w uprzezach przyczepionych do skrzydla, albo siedza w wozku, ktory jest konstrukcja jako calosc (jakis zydelek plus pasy bezpieczenstwa). Poki nie ma atestowanych konstrukcji rozsadniej jest wybrac sprzet posiadajacy uprzeze i zadbac o polaczenie uprzezy ze skrzydlem przy pomocy atestownego sprzetu posiadajacego wytrzymalosc 6G. Czyli mnozych mase startowa razy 6 i tyle ma wytrzymac cala konstrukcja
Zgodnie z przepisami, wozek do wozenia pasazerow musi miec atest, lub musi byc zbudowany pod nadzorem IKCSP.
Ale... takich zwierzat nie ma. Zeby sie jakos wybronic mozesz wybrac wozek, w ktorym elementy do ktorych podczepiony jest pasazer, sa atestowane. Bo wozki dzielimy na takie, w ktorych ludzie siedza w uprzezach przyczepionych do skrzydla, albo siedza w wozku, ktory jest konstrukcja jako calosc (jakis zydelek plus pasy bezpieczenstwa). Poki nie ma atestowanych konstrukcji rozsadniej jest wybrac sprzet posiadajacy uprzeze i zadbac o polaczenie uprzezy ze skrzydlem przy pomocy atestownego sprzetu posiadajacego wytrzymalosc 6G. Czyli mnozych mase startowa razy 6 i tyle ma wytrzymac cala konstrukcja