Post autor: Marcin. » 22 marca 2019, 17:07
Zbyszek Gotkiewicz pisze:Wszystkie skrzydła , które nie chcą wejść w zenit są zbyt przyhamowane, albo za mało przyspieszone. Czyli rezygnacja z linek w rzędzie A, który służy do napędzenia dała oczekiwany efekt. Możesz jeszcze odpuścić tył.
Tzn. linki A naciagniete i "obecne" poprawiaja troche sytuacje , ale jak chce zmniejszyc kat natarcia ,to zalamuje nosek. Jest duzo zabawy z tym
jak centrowanie kola szprychami. Tam podciagniesz ,to tu sie zdeformuje
Moze ta konstukcja poprostu taka jest i tyle. Jeszcze musze to przemyslec.
Dlatego przydaloby sie poczytac jak to dziala w szczegolach. Ale na "piechote'' tez sie pobawie.
[quote="Zbyszek Gotkiewicz"]Wszystkie skrzydła , które nie chcą wejść w zenit są zbyt przyhamowane, albo za mało przyspieszone. Czyli rezygnacja z linek w rzędzie A, który służy do napędzenia dała oczekiwany efekt. Możesz jeszcze odpuścić tył.[/quote]
Tzn. linki A naciagniete i "obecne" poprawiaja troche sytuacje , ale jak chce zmniejszyc kat natarcia ,to zalamuje nosek. Jest duzo zabawy z tym :) jak centrowanie kola szprychami. Tam podciagniesz ,to tu sie zdeformuje :) Moze ta konstukcja poprostu taka jest i tyle. Jeszcze musze to przemyslec.
Dlatego przydaloby sie poczytac jak to dziala w szczegolach. Ale na "piechote'' tez sie pobawie.