Post autor: prokopcio » 01 maja 2019, 09:38
CichyBart pisze:ITV Boxer, zaciągnięte trymery (czyli teoretycznie klasyk), napęd Solo 210, ciąg zmierzony równe 50kg (miałem wyszczerbione śmigło, teraz mam większy), wznoszenie około 1.5 - 2.0 m/s.
Dzięki właśnie o takie 50kg napędy mi chodzi najbardziej.
z moich obserwacji wynika, że pomiędzy profilami dla PPG a klasycznymi jest duża różnica we wznoszeniu z napędem,
Dotyczy mojego poprzedniego napędu RAKET i skrzydła klasycznego pluto 1 wznoszenie spokojnie przekraczało 2m/s przy obciążeniu powierzchni ok. 4,3kg/m2 i samostatka Apco Force (oczywiście zaciągnięte trymery) gdzie 2m/s nie mogłem osiągnąć mimo obciążenia powierzchni ok.3,8kg/m2.
[quote="CichyBart"]ITV Boxer, zaciągnięte trymery (czyli teoretycznie klasyk), napęd Solo 210, ciąg zmierzony równe 50kg (miałem wyszczerbione śmigło, teraz mam większy), wznoszenie około 1.5 - 2.0 m/s.[/quote] Dzięki właśnie o takie 50kg napędy mi chodzi najbardziej.
z moich obserwacji wynika, że pomiędzy profilami dla PPG a klasycznymi jest duża różnica we wznoszeniu z napędem,
Dotyczy mojego poprzedniego napędu RAKET i skrzydła klasycznego pluto 1 wznoszenie spokojnie przekraczało 2m/s przy obciążeniu powierzchni ok. 4,3kg/m2 i samostatka Apco Force (oczywiście zaciągnięte trymery) gdzie 2m/s nie mogłem osiągnąć mimo obciążenia powierzchni ok.3,8kg/m2.