Post autor: matgaw » 23 marca 2020, 22:17
W jaki sposób mogę zredukować moment odśmigłowy w napędzie PPG z ruchomymi, symetrycznymi wyporami typu "gęsia szyja"?
Chodzi mi o to czy regulacja symetryczności punktu podwieszenia (jeden punkt do przodu lub tyłu) coś da? Regulacja uprzęży jakaś? Jeżeli tak, to w którą stronę? Napęd Moster, skręca w prawo.
Bo jak o tym myślę to mam wątpliwości... Jeżeli skręca mnie w prawo, to logicznie byłoby dociążyć lewą stronę... W tym celu powinienem... lewy punkt podwieszenia przysunąć trochę bliżej silnika? Albo prawy oddalić? Albo te sposoby nie mają sensu?
Sposoby "skrzydłowe" (trymery, małe pętelki, TEA itp.) oraz lamele znam.
W jaki sposób mogę zredukować moment odśmigłowy w napędzie PPG z ruchomymi, symetrycznymi wyporami typu "gęsia szyja"?
Chodzi mi o to czy regulacja symetryczności punktu podwieszenia (jeden punkt do przodu lub tyłu) coś da? Regulacja uprzęży jakaś? Jeżeli tak, to w którą stronę? Napęd Moster, skręca w prawo.
Bo jak o tym myślę to mam wątpliwości... Jeżeli skręca mnie w prawo, to logicznie byłoby dociążyć lewą stronę... W tym celu powinienem... lewy punkt podwieszenia przysunąć trochę bliżej silnika? Albo prawy oddalić? Albo te sposoby nie mają sensu?
Sposoby "skrzydłowe" (trymery, małe pętelki, TEA itp.) oraz lamele znam.