Post autor: NEWRO » 05 października 2020, 19:13
Musisz się trochę uzbroić w cierpliwość, ponieważ rozgrzebałem oba napędy w celach serwisowych. Ponadto potrzebuję trochę ładnej pogody żeby dokończyć kurs, bo póki co papiery mam tylko na PG a nie chcę latać "na dziko".
Podejrzewam że dopiero jak trochę polatam będę mógł coś powiedzieć o jednym i drugim napędzie oraz zadecydować który zostawić. BTW. Kurs robię na JPX Black Devil (trochę mocniejszy od mojego M21Y) - wcześniej było założone śmigło Helix'a (niestety nie wiem jaki model), obecnie E-Props - wg. mnie ogromna różnica na korzyść tego drugiego (bardziej liniowa charakterystyka, mniejsze wibracje, cichsze, jakby bardziej "miękko" pracuje, niestety wygląda też na dużo bardziej delikatne), oba dwułopatowe.
Jak tylko coś pomierzę z tymi moimi sprzętami bezzwłocznie dam znać - a póki co w dalszym ciągu czekam na propozycję śmigła idealnego do JPX'a M21Y oraz Moster'ka.
Musisz się trochę uzbroić w cierpliwość, ponieważ rozgrzebałem oba napędy w celach serwisowych. Ponadto potrzebuję trochę ładnej pogody żeby dokończyć kurs, bo póki co papiery mam tylko na PG a nie chcę latać "na dziko".
Podejrzewam że dopiero jak trochę polatam będę mógł coś powiedzieć o jednym i drugim napędzie oraz zadecydować który zostawić. BTW. Kurs robię na JPX Black Devil (trochę mocniejszy od mojego M21Y) - wcześniej było założone śmigło Helix'a (niestety nie wiem jaki model), obecnie E-Props - wg. mnie ogromna różnica na korzyść tego drugiego (bardziej liniowa charakterystyka, mniejsze wibracje, cichsze, jakby bardziej "miękko" pracuje, niestety wygląda też na dużo bardziej delikatne), oba dwułopatowe.
Jak tylko coś pomierzę z tymi moimi sprzętami bezzwłocznie dam znać - a póki co w dalszym ciągu czekam na propozycję śmigła idealnego do JPX'a M21Y oraz Moster'ka.