Post autor: fotolot » 24 lutego 2021, 02:13
Zbyszek Gotkiewicz pisze: po twoim stwierdzeniu że "głupie jest robienie wszystkiego czego ty nie akceptujesz" nie chce mi się czegokolwiek tłumaczyć. Tym bardziej że nie czytasz książek i twoja wiedza lotnicza którą tu prezentujesz jest nikła. Mam nadzieję, że moje słowa cię nie uraziły.
Manipulowaniem i powtarzaniem takich "słów", nie tyle mnie urażasz...
, co godzisz w samego siebie . Ja nie muszę niczego akceptować, co mnie nie przekonuje. Każdy robi sobie to co chce.
Fakt przyznania ,że nie przeczytałem akurat twojej paralotniowej książki, gdyż widzę co tu czasem sobą prezentujesz. Nie daje ci żadnego prawa do oznajmiania ,że ja nie czytam książek czy publikacji na tematy lotnicze,które mnie interesują.
Miewam do czynienia z zasadami technicznymi, wymagającymi bezwzględnej stanowczości. Jednak "akceptuję" i szanuje ludzkie prawo do robienia różnych niedociągnieć, które tak jak każdemu i mi się oczywiście czasem zdarzają. Staram się jednak zawsze chętnie analizować i być wdzięcznym, jeśli ktoś inny, logicznymi argumentami, otwarcie mi je wskazuje. Jeśli tamta próba, wykazała fizycznie np. jedynie twój wzrost pulsu i ciśnienia oraz silną zadyszkę, przy oddawaniu średniej mocy np. ok.100- 200W...?
To jak bedzie okazja, zapytam Henryka o jakie inne symulacje i pomiary parametrow lotu, wtedy mu bardziej chodziło...
[quote="Zbyszek Gotkiewicz"] po twoim stwierdzeniu że "głupie jest robienie wszystkiego czego ty nie akceptujesz" nie chce mi się czegokolwiek tłumaczyć. Tym bardziej że nie czytasz książek i twoja wiedza lotnicza którą tu prezentujesz jest nikła. Mam nadzieję, że moje słowa cię nie uraziły.[/quote]
Manipulowaniem i powtarzaniem takich "słów", nie tyle mnie urażasz... ;) , co godzisz w samego siebie . Ja nie muszę niczego akceptować, co mnie nie przekonuje. Każdy robi sobie to co chce.
Fakt przyznania ,że nie przeczytałem akurat twojej paralotniowej książki, gdyż widzę co tu czasem sobą prezentujesz. Nie daje ci żadnego prawa do oznajmiania ,że ja nie czytam książek czy publikacji na tematy lotnicze,które mnie interesują.
Miewam do czynienia z zasadami technicznymi, wymagającymi bezwzględnej stanowczości. Jednak "akceptuję" i szanuje ludzkie prawo do robienia różnych niedociągnieć, które tak jak każdemu i mi się oczywiście czasem zdarzają. Staram się jednak zawsze chętnie analizować i być wdzięcznym, jeśli ktoś inny, logicznymi argumentami, otwarcie mi je wskazuje. Jeśli tamta próba, wykazała fizycznie np. jedynie twój wzrost pulsu i ciśnienia oraz silną zadyszkę, przy oddawaniu średniej mocy np. ok.100- 200W...? ;) To jak bedzie okazja, zapytam Henryka o jakie inne symulacje i pomiary parametrow lotu, wtedy mu bardziej chodziło... ;)