A gaźnik w trajce regulujemy tak

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: A gaźnik w trajce regulujemy tak

Re: A gaźnik w trajce regulujemy tak

Post autor: uriuk » 28 kwietnia 2021, 15:34

NIe, ale chodzi o to, zeby miec swiadmosc zagrozenia. To nie jest banalnie proste i moze sie skonczyc dziura w czole. Na glebokosc wkretaka.

Re: A gaźnik w trajce regulujemy tak

Post autor: Zbyszek Gotkiewicz » 28 kwietnia 2021, 13:54

To jest efekt włożenia śrubokręta w pracujące śmigło. W takim razie co proponujecie. Regulować gaźnik tylko przy wyłączonym silniku?

Re: A gaźnik w trajce regulujemy tak

Post autor: ciacholot » 28 kwietnia 2021, 13:20

Gdyby zamiast opony na zdjęciu widniało kolano to by było mocniej wymowne i oczywiste.

Re: A gaźnik w trajce regulujemy tak

Post autor: uriuk » 28 kwietnia 2021, 12:45

Jeśli regulujemy gaźnik podczas pracy silnika, to możemy stracić śmigło, palce, śrubokręt, oponę, lub gapia stojącego z boku.

Re: A gaźnik w trajce regulujemy tak

Post autor: Zbyszek Gotkiewicz » 28 kwietnia 2021, 10:46

Daj opis bo nie każdy zrozumie

A gaźnik w trajce regulujemy tak

Post autor: uriuk » 28 kwietnia 2021, 10:03

IMG-20210425-WA0002.jpg
IMG-20210425-WA0002.jpg (134.25 KiB) Przejrzano 2144 razy

Na górę