Post autor: max » 16 marca 2022, 21:19
Nie chciałbym jakoś specjalnie komplikować tematu wzorami lub oczywista przewagą masy i momentu (dot. postu Uriuka). Pewnie jest masa zależności ale dla mega uproszczenia, dla dowolnego silnika, dla dowolnego śmigła interesuje mnie wykres obrotów i ciągu.
Skąd pytanie: trochę ważę, skrzydło nie najnowsze, napęd nie najmocniejszy. Jak tylko złapię jakąś popołudniową termę to kręcę żeby oszczędzić napęd. Obserwuję, że coś się dzieje (wznoszenie
) praktycznie w górnym zakresie obrotów silnika. Wykres więc powinien być faktycznie wykładniczy (jak Zbyszek zauważył). Jakbym jednak takowy zobaczył to z ciekawości bym go zgłębił.
Nie chciałbym jakoś specjalnie komplikować tematu wzorami lub oczywista przewagą masy i momentu (dot. postu Uriuka). Pewnie jest masa zależności ale dla mega uproszczenia, dla dowolnego silnika, dla dowolnego śmigła interesuje mnie wykres obrotów i ciągu.
Skąd pytanie: trochę ważę, skrzydło nie najnowsze, napęd nie najmocniejszy. Jak tylko złapię jakąś popołudniową termę to kręcę żeby oszczędzić napęd. Obserwuję, że coś się dzieje (wznoszenie :) ) praktycznie w górnym zakresie obrotów silnika. Wykres więc powinien być faktycznie wykładniczy (jak Zbyszek zauważył). Jakbym jednak takowy zobaczył to z ciekawości bym go zgłębił.