Napęd na start - Octagon / Moster ?

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Napęd na start - Octagon / Moster ?

Re: Napęd na start - Octagon / Moster ?

Post autor: matgaw » 06 marca 2023, 16:03

Moje doświadczenie jest niestety zgodne z anonimem, ale nie chce mi się kopać z fanami i udowadniać że nie jestem wielbłądem.

Jak kiedyś na zagranicznej facebookowej grupie poprosiłem o pomoc jak naprawić usterkę z którą serwis nie może sobie poradzić, to Barbara Kołodziejek mnie po prostu zbanowała.

Re: Napęd na start - Octagon / Moster ?

Post autor: mirekK » 06 marca 2023, 15:34

Kupuj Octagona 190 , Lekki 19,8kg , Tani w serwisie , wszystkie graty od ręki , i w razie niemca płacisz w setkach nie tysiącach
Moim zdaniem obsługa Pierwsza Klasa , zrobione zawsze przed czasem i za drobniaki ( w porównaniu do innych silników) ,

Re: Napęd na start - Octagon / Moster ?

Post autor: Bulba » 06 marca 2023, 14:45

Od 10 lat radzą sobie z usterkami najlepiej na rynku i nagle jakiś anonim ogłasza, że jest inaczej. Nie piszesz jaka usterka, jak została załatwiona sprawa, tylko rzucasz gównem w wentylator. Jako anonim jesteś skrajnie niewiarygodny, tym bardziej, że nie chcesz podać żadnych szczegółów. Mam prośbę do adminów, żeby nie wpuszczali tutaj takiego gówna.

Re: Napęd na start - Octagon / Moster ?

Post autor: anonim » 06 marca 2023, 11:49

Uwaga na firmę Techno fly.

Piszą na kartkach jedno, a w rzeczywistości wychodzi inaczej. Dają części używane albo w ogóle nie wymieniają.

Serwis nie może poradzić sobie z usterkami. O usterkach fabrycznych nie informują - nie chcą stracić klientów i mieć kupę sprzętu do poprawek fabrycznych.

Re: Napęd na start - Octagon / Moster ?

Post autor: prokopcio » 18 czerwca 2022, 05:01

uriuk pisze:Techno-Fly Revo 200
Najnowsze dziecie firmy.
Wpadnij do Olesnicy to przetestujesz.

Dzięki uriuk za możliwość przetestowania nie tylko napedu :)

Mimo, że Mostera kolegi, czy mój JPX uważam za bardzo udane napędy to Revo to inna epoka sprzętu.
Poza tym, że mocno polecam to się nie rozpisuję... uriuk ma rację - Pan Tadeusz jest do czytania a ten napęd trzeba wrzucić na plecy. Daje się pokochać od pierwszego odpalenia.

der pisze:obejrzałem z góry. Pomimo, że przecieli drogą to jeszcze sporo pasa tam zostało. Mogę kiedyś wpaść się holnąć? ;)
będąc tam nie da się nie pomyśleć o tym samym. To miejsce jest idealne do tego celu i aż żal że się marnuje...

Re: Napęd na start - Octagon / Moster ?

Post autor: der » 06 czerwca 2022, 17:03

I tak bywało. Niestety pociągiem od rana jedzie się przez Poznań, a w lotny dzień w Borowej jest taaakie oblężenie, że po długim oczekiwaniu ma się jedną szansę. Kolejną na późnopopołudniowego zlota ;)

Re: Napęd na start - Octagon / Moster ?

Post autor: prokopcio » 06 czerwca 2022, 16:44

to już lepiej do borowej pociągiem i niech cię wyholują :)

Re: Napęd na start - Octagon / Moster ?

Post autor: der » 06 czerwca 2022, 10:53

zębacz pisze:
der pisze:Powtarzam, się holnąć, a nie zostać wyholowanym ;)


Tu sprawdzaj: https://www.facebook.com/groups/578618482180806

Dziękuję, znam, nawet kilka razy użyłem, polecam wszystkim,

... ale przekaz mojego pytania był inny.
Czasem bywa (w tym roku wybitnie często), że w Michałkowie wieje południe. Wtedy najczęściej w Oleśnicy wieje pięknie w pysk południowy zachód. Aż chciało by się pojechać i polecieć do domu, a potem sobie pociągiem wrócić po auto i sprzęt, do holowania, gdyż ten posiadał własny.
Bo u nas z tym zakichanym bocznym wiatrem trzeba niebywałego szczęścia by wstrzelić się w komin. Niskie hole, lecieć pod wiatr nie można bo się przecina pas zwykle holujących się szybowców, startujących lekkich samolotów czy czasem LPR, z wiatrem ma się jedną szansę bo las. Jeśli coś się miało od niego urwać to już nad pasem, a skoro przez hol komina nie było to w locie powrotnym się on tam cudownie nie znajdzie. W piątek po 3 próbach zrezygnowałem.
Z północną odchyłką jest prościej. Większa szansa znaleźć coś nad hangarami. Z wiatrem to krótka chwila. Zza hangarów maszeruje się łatwiej niż zza lasu :)

Re: Napęd na start - Octagon / Moster ?

Post autor: zębacz » 06 czerwca 2022, 10:11

der pisze:Powtarzam, się holnąć, a nie zostać wyholowanym ;)


Tu sprawdzaj: https://www.facebook.com/groups/578618482180806

Re: Napęd na start - Octagon / Moster ?

Post autor: der » 06 czerwca 2022, 09:14

Powtarzam, się holnąć, a nie zostać wyholowanym ;)

Re: Napęd na start - Octagon / Moster ?

Post autor: uriuk » 06 czerwca 2022, 08:53

Powtarzam:
Lotnisko Olesnica=PPG
Lotnisko Borowa=hole

Re: Napęd na start - Octagon / Moster ?

Post autor: der » 06 czerwca 2022, 07:33

Niedawno lądowałem w okolicy dworca lecąc z Michałkowa. Wcześniej obejrzałem z góry. Pomimo, że przecieli drogą to jeszcze sporo pasa tam zostało. Mogę kiedyś wpaść się holnąć? ;)

Re: Napęd na start - Octagon / Moster ?

Post autor: uriuk » 04 czerwca 2022, 17:10

Jest lotnisko Borowa Oleśnicka i jest lotnisko Oleśnica

Re: Napęd na start - Octagon / Moster ?

Post autor: prokopcio » 04 czerwca 2022, 15:47

uriuk pisze:Nie lata się z napędem w Borowej, dlatego latamy w Oleśnicy

ok. przyjąłem, że Oleśnica oznacza potocznie "lotnisko" Borowa Oleśnicka.

Re: Napęd na start - Octagon / Moster ?

Post autor: uriuk » 04 czerwca 2022, 15:24

Nie lata się z napędem w Borowej, dlatego latamy w Oleśnicy

Re: Napęd na start - Octagon / Moster ?

Post autor: Piotr Domański » 04 czerwca 2022, 13:48

prokopcio pisze:Serwis jest ważny ale jeszcze lepiej jeśli nie ma z niego potrzeby korzystać.

To jedna z najświętszych prawd, tylko jak słyszę od kolegów to w PPG aktualnie jest to sprawa nieosiągalna.

Re: Napęd na start - Octagon / Moster ?

Post autor: Piotr Domański » 04 czerwca 2022, 13:36

Zbyszek Gotkiewicz pisze:Pokryli Ci samolot płatkami złota?

Mógł to być to tombak, najważniejsze że był certyfikowany;)

Re: Napęd na start - Octagon / Moster ?

Post autor: prokopcio » 04 czerwca 2022, 13:30

uriuk pisze:Ty przyjedź i polataj, a nie czytaj. Do czytania to jest Pan Tadeusz.

Chętnie ale... podobno w Oleśnicy nie lata się PPG ;)

uriuk pisze:Techno-Fly Revo 200
Najnowsze dziecie firmy.

nawet jak mi by przypadł do gustu to nie lubię najnowszych produktów, niech inni polatają i ocenią awaryjność zwłaszcza....
Serwis jest ważny ale jeszcze lepiej jeśli nie ma z niego potrzeby korzystać.

Re: Napęd na start - Octagon / Moster ?

Post autor: Zbyszek Gotkiewicz » 04 czerwca 2022, 11:18

Pokryli Ci samolot płatkami złota?

Re: Napęd na start - Octagon / Moster ?

Post autor: uriuk » 04 czerwca 2022, 09:57

A propos serwisu. Mam austriacki samolot. W lipcu polecialem nim na przeglad do Linzu, okazalo sie, ze przytarl sie jeden cylinder. Wrocilem rzutem kolowym i czekalem az zrobia. Odebralem go 3 dni temu, rachunek 20 tys netto. Oczywiscie Euro. Za to oszczedzilem na hangarowaniu 10 miesiecy.
Jak widac szybkosc i cena serwisu to dosc istotna sprawa :).

Na górę