Sterowanie nożne w PPG.

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Sterowanie nożne w PPG.

Re: Sterowanie nożne w PPG.

Post autor: uriuk » 07 czerwca 2024, 23:17

Zrobilem obustronnie, ale interesowal mnie tylko skręt w prawo, gdyż albowiem nie wyprodukowano jeszcze lutrzanek dla leworecznych. Podczas lotow foto robimy nad celem prawy krąg, a ręka zajęta aparatem.

Re: Sterowanie nożne w PPG.

Post autor: prokopcio » 07 czerwca 2024, 23:08

na foto jest lewa a nie prawa ;)
pomysł ciekawy.

Re: Sterowanie nożne w PPG.

Post autor: uriuk » 03 czerwca 2024, 22:09

normal__URI2677.jpg
normal__URI2677.jpg (100.96 KiB) Przejrzano 3549 razy
normal__URJ7893.jpg
normal__URJ7893.jpg (97.48 KiB) Przejrzano 3549 razy

Re: Sterowanie nożne w PPG.

Post autor: uriuk » 03 czerwca 2024, 17:02

W pierwszych uprzężach techno-fly było to zrobione dużo lepiej. Nie przyjęło się i zniknęło. Wymyśliłem ten patent do lotów foto, kiedy to trzeba zrobić kółko w prawo nad obiektem, a w prawej ręce był aparat. Sterowanie polegało na dociążeniu prawej wypory za pomocą zmodyfikowanej belki speeda i systemu bloczków. Efekt dokładnie taki, jak sterowanie ciałem w lotach swobodnych.

Re: Sterowanie nożne w PPG.

Post autor: matgaw » 03 czerwca 2024, 16:12

A dlaczego zamontowałeś to do miękkiej sterówki zamiast do linki stabila?

Raz że o wiele więcej jest luzu w takim rozwiązaniu.

Dwa - na odpuszczonych trymerach jak się pomylisz i to wciśniesz to może być różnie...

Na długim przelocie kurs można sobie skorygować nożnie poprzez wciskanie jednej strony speeda, albo po prostu przechylając się w uprzęży.

Sterowanie nożne w PPG.

Post autor: kowalik » 03 czerwca 2024, 15:17

Witam,

natrafiłem na filmik z ciekawym zastosowaniem belki speed.
Na długim przelocie może mieć to sens do korygowania kursu. Sedno sprawy od 2:05


Pozdrawiam.

Na górę