Post autor: AdamN » 20 października 2024, 11:06
Dokonał żywota - nie można go poprawnie wyregulować, wytarta oś przepustnicy i wytarty korpus (otwory w których oś jest osadzona). Podczas ostatniego lotu, po odpuszczeniu gazu, silnik nie schodził poniżej 3500 obrotów, obroty falowały.
Ps. Fajnie było Cię spotkać nad moją mieściną. Nie mogłem dalej za Tobą lecieć. Wracałem z przelotu i miałem resztkę paliwa. Pozdrawiam.
Dokonał żywota - nie można go poprawnie wyregulować, wytarta oś przepustnicy i wytarty korpus (otwory w których oś jest osadzona). Podczas ostatniego lotu, po odpuszczeniu gazu, silnik nie schodził poniżej 3500 obrotów, obroty falowały.
Ps. Fajnie było Cię spotkać nad moją mieściną. Nie mogłem dalej za Tobą lecieć. Wracałem z przelotu i miałem resztkę paliwa. Pozdrawiam.