Post autor: matgaw » 18 października 2021, 21:51
Jeżeli to ma być też do trajki, to raczej pomyślałbym o innym koszu niż Delta która jest robiona z serka topionego.
Jeżeli nie ważysz dużo i nie planujesz ciężkiej trajki, to silniki w kategorii 180 ccm mogą wyjść w rozrachunku lepiej - niższe spalanie i mniejsze wyżyłowanie.
Co do Mostera to serwis zależy głównie od dealera od którego kupujesz silnik, więc nie da się powiedzieć ogólnego stwierdzenia - bo jakość obsługi u jednego czy drugiego może być diametralnie inna, a silnik ten sam.
Faktem jest natomiast, że ten silnik bardzo dużo wytrzymuje i serwis polega bardziej na prewencyjnej wymianie zużytych elementów, bądź na regulacji gaźnika jeżeli pilot jeszcze nie umie. A w żadnej firmie gwarancja nie obejmuje zużycia elementów, więc tu nie ma różnicy.
Dlatego trochę mnie śmieszy chwalenie TF za szybki serwis - bo to już od razu zdradza u autora takie myślenie, że to jest bardzo ważny aspekt, no bo trzeba często serwisować.
Ja jako właściciel Ventora chyba nie umiałem go odpalać, bo jakoś nie chciał, nie wiem może nie umiem czytać instrukcji. Serwis TF poradził sobie z problemem za trzecim wysłaniem - pierwszy raz wysłałem do nich napęd na początku sierpnia, ostatecznie w listopadzie dotarł do mnie napęd który odpalał (dwa razy wrócił z tym samym problemem).
Także jako były właściciel sprzętu od TF mam świetnie opanowane pakowanie napędu w karton i cenniki przesyłek gabarytowych.
Moim zdaniem Octagon miał sens jak kosztował do 16k. Teraz gdy kosztuje tyle samo co Moster to trochę żal.
Teraz czekam na hejt.
Jeżeli to ma być też do trajki, to raczej pomyślałbym o innym koszu niż Delta która jest robiona z serka topionego.
Jeżeli nie ważysz dużo i nie planujesz ciężkiej trajki, to silniki w kategorii 180 ccm mogą wyjść w rozrachunku lepiej - niższe spalanie i mniejsze wyżyłowanie.
Co do Mostera to serwis zależy głównie od dealera od którego kupujesz silnik, więc nie da się powiedzieć ogólnego stwierdzenia - bo jakość obsługi u jednego czy drugiego może być diametralnie inna, a silnik ten sam.
Faktem jest natomiast, że ten silnik bardzo dużo wytrzymuje i serwis polega bardziej na prewencyjnej wymianie zużytych elementów, bądź na regulacji gaźnika jeżeli pilot jeszcze nie umie. A w żadnej firmie gwarancja nie obejmuje zużycia elementów, więc tu nie ma różnicy.
Dlatego trochę mnie śmieszy chwalenie TF za szybki serwis - bo to już od razu zdradza u autora takie myślenie, że to jest bardzo ważny aspekt, no bo trzeba często serwisować.
Ja jako właściciel Ventora chyba nie umiałem go odpalać, bo jakoś nie chciał, nie wiem może nie umiem czytać instrukcji. Serwis TF poradził sobie z problemem za trzecim wysłaniem - pierwszy raz wysłałem do nich napęd na początku sierpnia, ostatecznie w listopadzie dotarł do mnie napęd który odpalał (dwa razy wrócił z tym samym problemem).
Także jako były właściciel sprzętu od TF mam świetnie opanowane pakowanie napędu w karton i cenniki przesyłek gabarytowych.
Moim zdaniem Octagon miał sens jak kosztował do 16k. Teraz gdy kosztuje tyle samo co Moster to trochę żal.
Teraz czekam na hejt.