Post autor: fotolot » 30 maja 2016, 22:59
Witam. Jak się okazało ten czterotakt zbudowany jest na bazie silnika "Daytona Anima 190"(Japan) do Pit Bike. Daje on przyzwoity ciąg ponad 60kg niestety cena 5 tyś E to sporo za bycie "pro eko". Osobiście moje zainteresowanie 4T jest trochę bardziej "szkockie" i skierowane na zbudowanie motorka z używanego złomu aczkolwiek szlachetnego pochodzenia(no china a np. Yamaha,Honda,Piaggio itp.). Temat PPG 4T był już kiedyś dyskutowany a sprowadzone przez dystrybutora Bailey-ie nie zrobiły jednak kariery w PL. Kilku ludzi też budowało podobne napędy amatorsko jednak jeśli komuś się powiodły takie eksperymenty i wylatał już przynajminiej 100-200godzin to proszę o odzew. W moich założeniach potrzebne do uzyskania: moc ok15KM,waga silnika do ok.18kg(nie na plecy) i ciąg ok.50kg oraz dość wysoka niezawodność.
Pozdrawiam Wiesiek.
Witam. Jak się okazało ten czterotakt zbudowany jest na bazie silnika "Daytona Anima 190"(Japan) do Pit Bike. Daje on przyzwoity ciąg ponad 60kg niestety cena 5 tyś E to sporo za bycie "pro eko". Osobiście moje zainteresowanie 4T jest trochę bardziej "szkockie" i skierowane na zbudowanie motorka z używanego złomu aczkolwiek szlachetnego pochodzenia(no china a np. Yamaha,Honda,Piaggio itp.). Temat PPG 4T był już kiedyś dyskutowany a sprowadzone przez dystrybutora Bailey-ie nie zrobiły jednak kariery w PL. Kilku ludzi też budowało podobne napędy amatorsko jednak jeśli komuś się powiodły takie eksperymenty i wylatał już przynajminiej 100-200godzin to proszę o odzew. W moich założeniach potrzebne do uzyskania: moc ok15KM,waga silnika do ok.18kg(nie na plecy) i ciąg ok.50kg oraz dość wysoka niezawodność.
Pozdrawiam Wiesiek.