Post autor: Zbyszek Gotkiewicz » 28 lipca 2020, 23:59
Jarko_147 pisze:Uszy uszami, tylko żeby w stresie nie pomylił taśm

inna sprawa, czy w ogóle wie o czymś takim jak uszy. Swoją drogą też mi się spodobał ten koliberek

wręcz odniosłem wrażenie, że gość uwierzył, że to coś daje

Spotykam się z takimi reakcjami pilotów w stresie w czasie szkolenia już w czasie ćwiczeń naziemnych kiedy piloci nie wiedzą jak sterować skrzydłem. Na ogół bardzo szybko można ich nauczyć prawidłowego sterowania, choć w sytuacji mocno stresowej tego typu działanie może się ujawnić. Trudno powiedzieć czy prawidłowe szkolenie by tu pomogło, jednak kluczowe jest ciągle to, że pilot nie powinien znaleźć się w powietrzu w takich warunkach. Z prognoz pogody też uczymy korzystać na kursie i po kursie jeśli ktoś lata pod naszą opieką.
[quote="Jarko_147"]Uszy uszami, tylko żeby w stresie nie pomylił taśm ;) inna sprawa, czy w ogóle wie o czymś takim jak uszy. Swoją drogą też mi się spodobał ten koliberek :) wręcz odniosłem wrażenie, że gość uwierzył, że to coś daje :D[/quote]
Spotykam się z takimi reakcjami pilotów w stresie w czasie szkolenia już w czasie ćwiczeń naziemnych kiedy piloci nie wiedzą jak sterować skrzydłem. Na ogół bardzo szybko można ich nauczyć prawidłowego sterowania, choć w sytuacji mocno stresowej tego typu działanie może się ujawnić. Trudno powiedzieć czy prawidłowe szkolenie by tu pomogło, jednak kluczowe jest ciągle to, że pilot nie powinien znaleźć się w powietrzu w takich warunkach. Z prognoz pogody też uczymy korzystać na kursie i po kursie jeśli ktoś lata pod naszą opieką.