Post autor: der » 08 września 2020, 08:44
Reklamy umieszcza się w mediach nie dla sprzedaży danego modelu, ale zwykle dla pozycjonowania marki. Jeśli reklama obejmuje akurat jakiś model produktu, to jest to tylko narzędzie, a nie cel.
Jasny komunikat pt "halo, ciągle jesteśmy, mamy się dobrze i to, że jest nas mniej akurat na twoim podwórku, nie oznacza, że się wycofujemy, sprawdź to, poszukaj nas u sąsiadów".
Reklamy umieszcza się w mediach nie dla sprzedaży danego modelu, ale zwykle dla pozycjonowania marki. Jeśli reklama obejmuje akurat jakiś model produktu, to jest to tylko narzędzie, a nie cel.
Jasny komunikat pt "halo, ciągle jesteśmy, mamy się dobrze i to, że jest nas mniej akurat na twoim podwórku, nie oznacza, że się wycofujemy, sprawdź to, poszukaj nas u sąsiadów".