Szkolenie etap 3

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Szkolenie etap 3

Re: Szkolenie etap 3

Post autor: Andrzejt » 18 marca 2017, 18:37

Kurde, muszę sobie pozapisywac te linki. Dzieki wielkie

Re: Szkolenie etap 3

Post autor: Chrab » 17 marca 2017, 23:44

http://www.xcontest.org/world/en/flights/#flights[sort]=points@filter[detail_glider_catg]=FAI3-10|19

Tutaj możesz zobaczyć jakie loty były na danej klasie skrzydła.

Re: Szkolenie etap 3

Post autor: Dziubdzius » 17 marca 2017, 22:14

Re: RE: Re: Szkolenie etap 3

Post autor: Rel » 17 marca 2017, 20:03

Andrzejt pisze:Wracając do tematu... Kto z forumowiczów lata na Nemo XX?
A dwa to gdzie można sprawdzić tracki na danym skrzydle?


Jest jeszcze kilka podobnych serwisów:

http://xcglobe.com/flights#search/date= ... type=&ww=/

Re: Szkolenie etap 3

Post autor: marek mastalerz » 09 marca 2017, 01:19

Andrzejt pisze:Znacie jakieś większe giełdy sprzętu? Nie koniecznie polskie ;-)


Jesli używasz szatańskiego wynalazku zwanego Facebookiem ;), to jest tam grupa o nazwie Giełda sprzetu paralotniowego, dość aktywna i sporo tam ofert.
A największa anglojęzyczna giełda jest chyba na paraglidingforum.com

pozdrawiam

Re: Szkolenie etap 3

Post autor: calhal » 08 marca 2017, 20:42

Andrzejt pisze:Znacie jakieś większe giełdy sprzętu? Nie koniecznie polskie ;-)

polskie szkoły często wymieniają sprzęt
http://pgforum.pl ;P
http://paraglidingforum.com
http://www.parapentiste.info/forum/ventes-b79.0/
giełda na dhv.de
grupy na FB, np. francuskie paraboncoin albo "parapente petites annonces"
giełda używanych gratów na Coupe Icare ;)

Re: Szkolenie etap 3

Post autor: Andrzejt » 08 marca 2017, 19:35

Ja to bardziej myślę o używanym skrzydle ;-) jak bym wiedział że w tym sezonie wylatam dajmy 50 godzin, w przyszłym nie mniej to co innego. A jak mam dać dodatkowo 2000-3000 zł do nowego skrzydła w porównaniu do rocznego to latajac 10 godzin w roku jak dobrze pójdzie to każda godzina będzie mnie dodatkowo kosztować 200-300 zł :-D To tak licząc dalej taniej wyjdzie mnie dwa razy w roku jechać na kurs trójki i wypożyczyć sprzęt ze szkoły :-D a i godzin pewnie więcej wtedy wylatam ;-)

Znacie jakieś większe giełdy sprzętu? Nie koniecznie polskie ;-)

Re: Szkolenie etap 3

Post autor: calhal » 08 marca 2017, 17:37

marek mastalerz pisze:Calhal, tylko uściślijmy że te 15% rabatu za Dzień dobry to we Francji chyba, bo w Polsce oznaczałoby to często 0 (zero) marży dla sprzedawcy. Taki mamy klimat.

No ja mówię o Francji i zniżce z oficjalnych cen francuskich. Nie wiem jakie są publiczne ceny w PL :P
Cena publiczna Nemo XX we fr to 2490eur

Re: Szkolenie etap 3

Post autor: marek mastalerz » 08 marca 2017, 16:58

Calhal, tylko uściślijmy że te 15% rabatu za Dzień dobry to we Francji chyba, bo w Polsce oznaczałoby to często 0 (zero) marży dla sprzedawcy. Taki mamy klimat.

Sorki Mateusz. To poprzednio to taka mała złośliwość z mojej strony, wybacz ;)
Mateusz, niektórzy wrzucają cenniki na stronę. Akurat ceny Dudka są w miarę dostępne. Ja u siebie niestety nie mam, bo muszę jeszcze popracować nad działem sprzedaży na stronie. Ale jest tak, że wielu producentów z Europy nie zgadza się na publikowanie cen w jakich są sprzedawane ich skrzydła w Polsce i tyle. Dystrybutor musi się na takie warunki zgodzić, i oczywiście poda cenę jak do niego zadzwonisz lub wyślesz maila. Takie jest selawi...

pozdrawiam

Re: Szkolenie etap 3

Post autor: calhal » 08 marca 2017, 13:24

SP8EBC pisze:Wiesz Marek ja nic nie pije do nikogo personalnie ale opublikowanie cennika na oficjalnej stronie dystrybutora jedynie by pomogło. A tak to w zasadzie nie wiadomo ile co kosztuje.

Dudek France ma oficjalne "rekomendowane" ceny dostępne publicznie na stronie (dudek.fr). Generalnie każdy producent ma publiczny cennik (choć nie zawsze dostępny na necie). Rzecz w tym, że nikt w takich cenach nie kupuje, tylko trochę niższych, gdzie "trochę" zależy od dystrybutora i tego czy się coś u niego już kupiło etc. Zazwyczaj rabat za "dzień dobry" to minimum 15%.

Czemu tak jest, nie wiem, bo marketingowiec ze mnie jak z koziej rzyci rajzyn tasza

Re: Szkolenie etap 3

Post autor: SP8EBC » 08 marca 2017, 12:31

Jak się domyślam tegoroczna jest pewnie wyższa ;) Wiesz Marek ja nic nie pije do nikogo personalnie ale opublikowanie cennika na oficjalnej stronie dystrybutora jedynie by pomogło. A tak to w zasadzie nie wiadomo ile co kosztuje. A tak to jest coś w poniższy deseń ;)

http://demotywatory.pl/4688940/Gdyby-pa ... Facebooka-

Re: Szkolenie etap 3

Post autor: marek mastalerz » 08 marca 2017, 11:53

Widzisz Mateusz. Wygrzebałeś z netu ogłoszenie z ubiegłoroczną ceną Nemo XX. Nieświadomie wprowadzając ludzi w błąd.
Taka jest wartość większości informacji znalezionych w necie ;)

pozdrawiam

Re: Szkolenie etap 3

Post autor: SP8EBC » 08 marca 2017, 09:25

Waldek Janiszewski z Aquila Paralotnie daje informację o cenie na swoim funpage na FB. Np tutaj masz Nemo XX

W ogóle dziwi mnie dlaczego dealerzy nie mogą po prostu dać List Price na swoich stronach WWW? Ja rozumiem indywidualne podejście do klienta, rabaty itp. Ale wrzućcie cokolwiek żeby człowiek miał pojęcie jakiego w jakich rzędach cen się porusza..

Re: Szkolenie etap 3

Post autor: marek mastalerz » 08 marca 2017, 01:11

Andrzejt pisze:Jak kształtują się ceny na rynku? Nie idzie nic znaleźć.

Gdzie w ogóle sprawdzacie jak kształtują się ceny na rynku? Nie mówię konkretnie i tym skrzydle, ale ogólnie ;-)


Cen nowych skrzydeł trzeba szukać u sprzedawców i instruktorow.
Wyślij mi maila na adres info @ cloudbase.pl to przygotuję ci oferty cenowe kilku skrzydeł w klasie A w tym Dudka Nemo XX.

Pozdrawiam

Re: Szkolenie etap 3

Post autor: Andrzejt » 07 marca 2017, 20:59

No więc przechodzimy do kolejnego etapu ;-)
Jestem niemal zdecydowany na Nemo XX 28 (82-85 kg żywej wagi) Przeróżne mam myśli jednak rozsądek podpowiada żeby przy moim faktycznym nalocie jednak iść w A klasę. Chodź z drugiej strony...

Jak kształtują się ceny na rynku? Nie idzie nic znaleźć.

Gdzie w ogóle sprawdzacie jak kształtują się ceny na rynku? Nie mówię konkretnie i tym skrzydle, ale ogólnie ;-)

Szkolenie etap 3

Post autor: Krzysztof. Zawadzki » 06 marca 2017, 17:49

Wyjazd do Bassano wtorek 07.03
Zwolniły nam się 2 miejsca na wyjazd do Bassano. Wyjazd z Wrocławia godz. 18:00 jutro (wtorek 07.03.17). Powrót w piątek w nocy lub w sobotę w nocy czyli ok. 06 rano w sobotę lub niedzielę jesteśmy z powrotem we Wrocławiu. Gwarantujemy 3 dni pogody a , czwarty dzień sobotę oceniam na 70%. Z założenia jest to wyjazd szkoleniowy (3 etap - kurs latania termicznego) ale zabieramy też samodzielnych pilotów którzy ponoszą tylko koszty transportu i logistyki a nie ponoszą kosztów szkolenia. Chętnych zapraszam do szybkiego kontaktu.
Pozdrawiam Krzysztof Zawadzki
tel 695-055-550
Klub Sportów Ekstremalnych
http://www.feelandfly.pl/
https://www.facebook.com/klubsportowekstremalnych

Re: Szkolenie etap 3

Post autor: ciacholot » 05 marca 2017, 18:50

Leciałem raz na NemoXX i twierdzę,że jest to skrzydło szkolne z nazwy, ale lata tak jak jeszcze całkiem niedawno latały skrzydła których nikt tak nie ośmielił by się zaklasyfikować. Dwuch moich kolegów ze sporym nalotem PPG i nazwijmy to nie za dużym, ale systematycznym nalotem wieloletnim PG kupiło sobie to skrzydło na początku ubiegłego roku i bardzo sobie chwalą. Myślę, że w tej klasie i tej cenie trudno znaleźć coś innego z takimi możliwościami i do tego z taką pokorą.

Re: Szkolenie etap 3

Post autor: Zbyszek Gotkiewicz » 05 marca 2017, 15:00

Znakomita większość pilotów PG lata rocznie około 15 godzin. Przy takim nalocie nie spodziewaj się, że będą publikowali swoje tracki. Garstka ruch którzy publikują w większości robią to w celu rywalizacji, a w tym gronie kwestie sprzętowe mają zupełnie inny wydźwięk. Tacy piloci wola latać na sprzęcie który oferuje znacznie więcej niż są w stanie wykorzystać. Taka karma.

Re: Szkolenie etap 3

Post autor: Andrzejt » 05 marca 2017, 14:40

Chodzi mi o to czy w ogóle ludzie latają na tym skrzydle, czy zachęceni kupują po kursie a następnie jak zaczną latać samodzielnie to na nowy sezon kupują inne żałując wcześniejszego zakupu :-P
Czy może latają na nich 2-3 sezony.

Re: Szkolenie etap 3

Post autor: Zbyszek Gotkiewicz » 05 marca 2017, 14:24

Myślałem że chodzi o to jak lata skrzydło, a nie jak latają piloci którzy myślą za na szkolnym skrzydle nie da się latać :)

Na górę