Postautor: MariusG » 01 grudnia 2019, 22:57
Dorzucę swoje kolejne 3 grosze. Stałem się posiadaczem Skydropa i potrzebowałem czegoś "przelotowego" z większym od Note 4 ekranem - po zmierzeniu kokpitu i sprawdzeniu paru rzeczy wybór padł na tablet 7 cali, jak najtańszy z przynajmniej 1GB ramu (dużo tanich tabletów ma 512mb). Za cel postawiłem sobie zakup w granicach 2 stów i promocyjnie zakupiłem za 210 zł nowego (z dużego sklepu) LENOVO TAB-E7, aukcja na znanym portalu aukcyjnym. Minus - brak redundancji bo nie ma GPS, jakby coś się stało ze skydropem (po prostu się wyładuje ... czy cokolwiek) to nie ma żadnego logu a tak zawsze można jechać zapis na samym GPSie tabletu i coś awaryjnie będzie. Kąty patrzenia są akceptowalne ale mam acera 8 cali i jest zdecydowanie lepszy (to już kwestia ustawienia kokpitu i sposobu patrzenia). Jest mały, lekki, dokupiłem zamykane etui z folią na ekran. Wgrałem XCTracka, wywaliłem wszelkie zbędne aplikacje systemowe, ustawiłem go tylko pod latanie - wszystko działa luźno i po prostu przyzwoicie, łączy się poprzez bluetooth ze skydropem w parę sekund, mapy działają płynnie itp. Ma być to tester na nowy sezon aby sprawdzić czego tak naprawdę potrzebuje do latania, skydrop ma mały ekran i do latania wokół pagóra wystarczy ale do dalszego latania potrzebuję pełnej nawigacji - tutaj note 4 mógłby na swoim ekranie nie pomieścić wygodnie wszystkiego, 7 cali wystarcza całkowicie i ładnie wpasowuje się w praktycznie każdy kokpit. Czas pracy jest mi nieznany (podobno do 8 godzin - niech wytrzyma 4-5 na swoim akumulatorze to będzie ok) ale zakładam, że praktycznie każdy względnie niedrogi tablet,powyżej 4-5 godzin lotu, i tak będzie potrzebował power banka pracując na maksymalnej jasności z włączonym bluetooth (czy także swoim gps w niektórych przypadkach) stąd na chwile obecną nie robię z tego problemu i dam mu szansę. Zobaczymy jak się sprawdzi i pomyślimy dalej.
Pozdrawiam!
Mariusz