Czym nagrywać tracki?

Aparaty, kamery, programy do edycji i montażu nieliniowego.
Awatar użytkownika
max
Latam: Tylko z Napędem
Doświadczenie: Sympatyk

Czym nagrywać tracki?

Postautor: max » 02 marca 2018, 13:51

Latałem sobie w ostatnim sezonie z prostym wario Brauniger IQ Alto i do tego telefon (z czujnikiem barometrycznym) z wgranym XCtrakiem.
Bardzo mi to odpowiadało ale telefon nadaje się do kosza i muszę kupić nowy. Nie jestem zwolennikiem pchania w telefon grubej kasy, a tracki chciałbym moc zgrywać. Rozumiem, że smartfon do tego celu musi mieć czujnik baro?

Co byście polecali do zgrywania tracków? Mam zmienić wario na inne (z gps), czy może już coś z mapami (chociaż daleko się nie zapuszczam), te jakieś Kobo (nie znam się na tym).
Dziękuję za ewentualną pomoc i porady.

Krzycha
Latam: Tylko Swobodnie
Doświadczenie: Średnio Zaawansowany

Re: Czym nagrywać tracki?

Postautor: Krzycha » 02 marca 2018, 14:04

Plik z rozszerzeniem IGC do zrzutu na portal paralotniowy uzyskasz z każdego telefonu z GPS-em i z aplikacją paralotniową. Barometr potrzebny jest wtedy gdy telefon ma służyć także jako wariometr.

Awatar użytkownika
Krisek1973
Doświadczenie: Średnio Zaawansowany
Kontakt:

Postautor: Krisek1973 » 02 marca 2018, 14:55

Krzycha dobrze mówi, ja mam telefon z gps i xctracka. Raz w ciągu 5 ostatnich sezonów mi się zdarzyło że coś było z plikiem igc z xctracka nie tak i wtedy zgrałem sobie plik z vario a dokładnie - Flymaster GPS SD.
Pozdrawiam
Krzysiek
------------------------------------------------------
Filmiki z mojego latania: http://nielezymy.pl :shock:

Awatar użytkownika
max
Latam: Tylko z Napędem
Doświadczenie: Sympatyk

Postautor: max » 02 marca 2018, 15:33

No to miodzio. Dzięki za radę. Lecę w takim razie do sklepu po jakaś padakę do dzwonienia ;)

rg
Doświadczenie: Świeżak po Kursie
Kontakt:

Postautor: rg » 02 marca 2018, 15:38

max pisze:No to miodzio. Dzięki za radę. Lecę w takim razie do sklepu po jakaś padakę do dzwonienia ;)