W przypadku Apco zacytuję post Rafiego:
Cześć jeśli źle zrozumiałem wnioski komisji,to mnie poprawcie,czyli:
* Ewidentna wina pilota, bo wykonywał figurę akcro na skrzydle do tego
nieprzystosowanym z dużym przeciążeniem (tylko jak oni to obliczyli to
8G) ?
* Paralotnia Apco Force intensywnie użytkowana (choć ma pół roku), ma
znacznie mniejszą wytrzymałość niż nowa.
* Skrzydło nie miało wad materiałowych,a więc wykonywanie spiral na
Force jest potencjalnie niebezpieczne.
* Dlaczego nie ma żadnych zaleceń,ostrzeżeń dla potencjalnych
użytkowników przez firmę Apco ?
Nie żebym się czepiał ale to mi wygląda na "zamiatanie pod dywan" tej
sprawy..
Potrzebna pomoc w poszukiwaniu zagonionego paralotniarza
- Zbyszek Gotkiewicz
- Posty: 9724
- Rejestracja: 24 grudnia 2015, 10:54
- Reputation: 2156
- Lokalizacja: góral świętokrzyski
- Doświadczenie: Instruktor
- Kontakt:
Re: Potrzebna pomoc w poszukiwaniu zagonionego paralotniarza
Zbyszek Gotkiewicz
- prokopcio
- Posty: 3217
- Rejestracja: 21 kwietnia 2016, 07:57
- Reputation: 621
- Lokalizacja: Grodków
- Latam: Swobodnie i z Napędem
- Doświadczenie: Świeżak po Kursie
Re: Potrzebna pomoc w poszukiwaniu zagonionego paralotniarza
What ?Zbyszek Gotkiewicz pisze:Ewidentna wina pilota, bo wykonywał figurę akcro na skrzydle do tego
nieprzystosowanym z dużym przeciążeniem
To są kpiny.
Łukasz Prokop
- Zbyszek Gotkiewicz
- Posty: 9724
- Rejestracja: 24 grudnia 2015, 10:54
- Reputation: 2156
- Lokalizacja: góral świętokrzyski
- Doświadczenie: Instruktor
- Kontakt:
Re: Potrzebna pomoc w poszukiwaniu zagonionego paralotniarza
Stara sprawa. Chciałem tylko pokazać jak różnie firmy podchodzą do spraw bezpieczeństwa.
Zbyszek Gotkiewicz
Wróć do „Bezpieczeństwo i Wypadki”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość