Cały wątek na PGF: http://www.paraglidingforum.com/viewtopic.php?t=78017
Na zawietrznej nie ma ateistów
- Marcus Biesioroff
- Posty: 535
- Rejestracja: 30 grudnia 2015, 00:22
- Reputation: 160
- Lokalizacja: Wrocław
- Latam: Tylko Swobodnie
- Doświadczenie: Średnio Zaawansowany
Na zawietrznej nie ma ateistów
Pilot sam się przyznaje, że mało lata, znaczy się żółtodziób, co ciekawe martwi się klapą, zamiast paskudną zawietrzną w którą się z premedytacją wpakował. Uprzedzę żądnych krwi, że jej nie znajdą, natomiast dobry przykład, gdzie latać nie należy. (od 2:55)
Cały wątek na PGF: http://www.paraglidingforum.com/viewtopic.php?t=78017
Cały wątek na PGF: http://www.paraglidingforum.com/viewtopic.php?t=78017
Lubię patrzeć na niebo, bo wiem, że go nie wyasfaltują
- starry
- Posty: 391
- Rejestracja: 30 grudnia 2015, 18:17
- Reputation: 60
- Lokalizacja: Blisko Klina
- Latam: Tylko Swobodnie
- Doświadczenie: Świeżak po Kursie
- Kontakt:
Re: Na zawietrznej nie ma ateistów
To na tym filmie to tylko ostrzeżenie
Jednak takie lekcje lepiej się pamięta niż "marynarskie" opowieści przy browarze.

-
- Posty: 164
- Rejestracja: 30 grudnia 2015, 16:31
- Reputation: 20
- Latam: Tylko Swobodnie
- Doświadczenie: Sympatyk
Re: Na zawietrznej nie ma ateistów
Cześć,
dla mnie jest to przykład, iż ten pilot nie powinien latać na tego rodzaju skrzydle tzw. górnym B, jego reakcja na małe podwinięcie prawej strony skutkuje złapaniem za taśmy i kolejnymi błędami. Dodatkowo jego poziom umiejętności w całości lotu nie jest adekwatny do terenu w którym lata (zawietrzna, linie energetyczne, las, itd.).
Dobrze, że skończyło się wszystko ok, może pilot podejdzie bardzie krytycznie do swojego doświadczenia z wyborem warunków do latania i skrzydła.
dla mnie jest to przykład, iż ten pilot nie powinien latać na tego rodzaju skrzydle tzw. górnym B, jego reakcja na małe podwinięcie prawej strony skutkuje złapaniem za taśmy i kolejnymi błędami. Dodatkowo jego poziom umiejętności w całości lotu nie jest adekwatny do terenu w którym lata (zawietrzna, linie energetyczne, las, itd.).
Dobrze, że skończyło się wszystko ok, może pilot podejdzie bardzie krytycznie do swojego doświadczenia z wyborem warunków do latania i skrzydła.
Kris
Wróć do „Bezpieczeństwo i Wypadki”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość