
➡️ rok produkcji 01/2013
➡️ nalot 50h, który jest potwierdzony przeglądem
➡️ przegląd w firmie Gradient w Czechach z 18/3/2019, ważny do 18/3/2021 lub na 100h
➡️ przewiewność jak dla tkaniny nowej (3x400+ i 1x385 JDC), geometria, wytrzymałość linek i materiału wzorcowe
➡️ niestandardowe kolory (patrz foto)
➡️ waga 5kg
➡️ bez siva, drzew, krzaków, piasku itp.
➡️ dane producenta: http://gradient.cx/en/Nevada/tech
➡️ razem ze skrzydłem jest kiszka KarpoFly (bardzo lekka), karta paralotni (czeska; jak masz czeską licencję to potrzebujesz ten dokument)), oryginał przeglądu z marca 2019, manual, łatki, linki, zapasowe wypełnienia deltek oraz list od poprzedniego własciciela

➡️ cena: 3650 PLN razem z kosztami przesyłki, które pokrywam
➡️ fotki skrzydła + przeglądu i karty paralotni są tutaj: https://drive.google.com/open?id=19WgYW ... Lgs7ZIvQd2
= = =

➡️ skrzydło latało w latach 2013, 2014, 2015, 2016 (poprzedni właściciel) i 2017 (ja) - łączny nalot 50h
➡️ kupiłem skrzydło w lecie 2017 przez Paraglidign Forum od Holendra, który wylatał na nim 35h; Holender latał po kilka godzin w roku; sprzedawał skrzydło, ponieważ kupił Nevadę2; Ja latałem na Nevadzie 26, ale schudłem na tyle, że potrzebowałem mniejszy rozmiar (Gradienty lubią latać doważone). Ponieważ Nevada to udane skrzydło, więc szukałem dokładnie tego samego modelu, tylko o rozmiar mniejszy. Zależało mi, żeby kupić sprzęd z dobrych rąk z małym nalotem.
➡️ na PMP w Kopaoniku w 2017 dorzuciłem kolejnych 15 godzin. Ostatni lot skrzydła to 3/9/2017; od tamtego czasu skrzydło nie latało (było przechowywane rozłożone, w kiszce)
➡️ mój pierwszy lot na tym skrzydle: https://www.xcontest.org/2017/world/en/ ... a6sqg6yYAA
➡️ mój ostatni lot na tym skrzydle: https://www.xcontest.org/2017/world/en/ ... s0Oty6ZSJw
➡️ w 2018 w ogóle nie latałem , w 2019 się nie znosi na zmianę.
Nevadę sprzedaję z powodów zdrowotnych; inaczej bym się tego skrzydła nie pozbywał, lata świetnia, jest w super stanie, ma bardzo fajny handling - szkoda żeby skrzydło leżało w szafie.
= = =

Nevada to 3 i pół rzędowiec, tzn. że ma 3 rzędy linek (tak jak Aspen 4 albo Nevada2), ale z 3 rzędu w górnej galerii odchodzą linki do krawędzi natarcia. Skrzydło w ostrzejszych warunkach lubi latać w górnym zakresie wagi (85-90kg).
= = =

Zapraszam,
Maciek
