przeciągnięcie na holu

Latanie bezsilnikowe
obiektywny
Posty: 44
Rejestracja: 08 marca 2016, 08:42
Reputation: 1
Doświadczenie: Średnio Zaawansowany

Re: przeciągnięcie na holu

Postautor: obiektywny » 13 lipca 2016, 22:17

Smile pisze:
uriuk pisze:...kazde skrzydlo jest do holowania....

uriuk pisze:....UP Vision, skrzylo absolutnie nie nadajace sie do holowania......

;) i bądź tu mądry ;)



UP Vision to jest konstrukcja z 94 roku, holowanie się na tak starym sprzęcie nie ważne czy wyprodukowanym przez Dudka, UP czy jakąkolwiek inną firmę nie byłoby dobrym pomysłem :)

Jeśli producent w instrukcji napisał że skrzydło nadaje się do holowania to się nadaje. Jeśli są jakieś dodatkowe informacje nt tego że warto używać holpatentu, czy np trzeba skrzydło postawić nad głowę przed nadaniem pełnej siły ciągu lub że nie można ciągnąć mocniej niż masa startowa pilota to jest to zwykły dupochron przed pozwami od ludzi którzy ze względu na swoje nieogarnięcie zrobili sobie krzywdę. Nie wiem czy widziałeś amerykańskie instrukcje, tam jest takie prawo że jeśli nie jest zabronione to jest dozwolone i w przypadku gdy ktoś poparzy się bo nie było napisane w instrukcji że nie można otwierać zbiorniczka wyrównawczego auta na rozgrzanym silniku to idzie do sądu i walczy o odszkodowanie.

Smile
Posty: 25
Rejestracja: 09 lipca 2016, 22:48
Reputation: 0
Latam: Tylko Swobodnie
Doświadczenie: Sympatyk

Re: przeciągnięcie na holu

Postautor: Smile » 13 lipca 2016, 22:48

UP Vision to jest konstrukcja z 94 roku,

nie wiedziałem a to zmienia postać rzeczy


Wróć do „PG”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość