JaroXS pisze:[
Nie wiem jak jest z uprzężami ale skrzydeł Dudka które sam szyje nie można u niego przetestować...
Jarek Borowiec
Zapytaj w Nirvanie. Skrzydła testowe to biznes dystrybutorów.
JaroXS pisze:[
Nie wiem jak jest z uprzężami ale skrzydeł Dudka które sam szyje nie można u niego przetestować...
Jarek Borowiec
Zbyszek Gotkiewicz pisze:JaroXS pisze:[
Nie wiem jak jest z uprzężami ale skrzydeł Dudka które sam szyje nie można u niego przetestować...
Jarek Borowiec
Zapytaj w Nirvanie. Skrzydła testowe to biznes dystrybutorów.
Zbyszek Gotkiewicz pisze:Jeśli masz jakieś uwagi dotyczące materiału to pisz. Przy okazji przekażę Sławkowi.
Zbyszek Gotkiewicz pisze:Czyli można to samo zrobić poprzez zmianę regulacji uprzęży: skrócić podnóżek a wydłużyć barkowe. Możesz jednak wtedy latać z zadartymi do góry nogami.
calhal pisze:Szkoda, że nie ma chociaż jednej kieszeni na górze kokonu, tuż za kokpitem, nie na środku tylko lekko z boku, takiej bez suwaka tylko z gumką, żeby tam wsunąć jakieś batony czy coś. Te kieszenie boczne osobiście wolałbym zamykane.
wroblitis pisze:Latam w Soulu od roku. Krótko mówiąc bardzo dobra uprząż, ale... no właśnie, jak dla mnie poważnym minusem tej uprzęży jest "firanka" kokonu. Praktycznie zupełnie nie chroni przed zimnem, jest bardzo przewiewna i często traci swój kształt przy nie centralnym opływie powietrza. Chętnie bym dźwigał ten dodatkowy kilogram byle by kokon był z solidniejszego materiału.
Zbyszek Gotkiewicz pisze:Pogo 3 będzie miało kokon z neoprenu i wagę poniżej 4 kg. Zapowiada się ciekawa uprząż.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość