Gradient Golden 4
- Zbyszek Gotkiewicz
- Posty: 9724
- Rejestracja: 24 grudnia 2015, 10:54
- Reputation: 2156
- Lokalizacja: góral świętokrzyski
- Doświadczenie: Instruktor
- Kontakt:
Re: Gradient Golden 4
Artax. Nie wiem czemu traktujesz Iotę jako punkt odniesienia dla tej kategorii? Jeśli już, to bym jako punkt odniesienia stawiał Mentora. A z tego co pamiętam Iota okazała się skrzydłem które dla niektórych pilotów było za trudne, więc tym bardziej nie powinno być punktem odniesienia.
Zbyszek Gotkiewicz
-
- Posty: 192
- Rejestracja: 30 grudnia 2015, 16:22
- Reputation: 10
- Lokalizacja: DSW
- Latam: Tylko Swobodnie
- Doświadczenie: Sympatyk
Re: Gradient Golden 4
piszę o Iota 2 .Poczytaj testy Ziada.Zapytaj pilota dlaczego Iota 1 jemu tak reagowała.On najlepiej wie...
Jesli latałeś na M5 i na Iota 2 to możesz porownać...
Jesli latałeś na M5 i na Iota 2 to możesz porownać...
- Zbyszek Gotkiewicz
- Posty: 9724
- Rejestracja: 24 grudnia 2015, 10:54
- Reputation: 2156
- Lokalizacja: góral świętokrzyski
- Doświadczenie: Instruktor
- Kontakt:
Re: Gradient Golden 4
Dajmy spokój. Wątek rzeczywiście jest o Goldenie, więc dyskutowanie tu o skrzydłach z półki wyżej jest nie na miejscu. Jak chcesz to możemy to robić w nowym wątku, ale wydaje mi się że problem jest trochę rozdmuchany i nie wiem czy wart dyskusji.
Zbyszek Gotkiewicz
- tom.beluzi
- Posty: 151
- Rejestracja: 07 stycznia 2016, 15:07
- Reputation: 24
- Lokalizacja: Po płaskim.
- Latam: Tylko Swobodnie
- Doświadczenie: Średnio Zaawansowany
Re: Gradient Golden 4
artax pisze:Gość się napracował i dlatego warto podać link (porownanie większości B)
https://public.tableau.com/profile/ziad ... omparision
Tak, ta tabela jest bardzo ciekawa ale obawiam się że niestety tylko wzmacnia tezę o minimalnych różnicach w ramach tej samej klasy skrzydła.
Poza tym jest całkowicie subiektywna, więc można się nią tylko sugerować, niczego nie dowodzi.
Mój wniosek jest taki: fani marki zawsze będą uważać że ich jest lepsza od innych. Im więcej zapłacą tym bardziej się to pogłębia
Skrzydła kosztują tyle ile ludzie za nie zapłacą.
Pozdrawiam,
Tomasz B.
Tomasz B.
- calhal
- Posty: 770
- Rejestracja: 30 grudnia 2015, 20:37
- Reputation: 33
- Lokalizacja: Grenoble, Francja
- Latam: Tylko Swobodnie
- Doświadczenie: Średnio Zaawansowany
Re: Gradient Golden 4
Sorry za off topic, ale jeśli mówimy o Ziadzie, to osobiście mnie trochę wkurza, że ludzie zaczynają traktować jego recenzje i tabele jako wyrocznię.
Umówmy się na początku, że nie mam nic przeciwko Ziadowi ani jego testom. Tylko jeszcze raz - to, że ludzie myślą, że jak Ziad coś napisze to tak musi być.
Gość nie prowadzi żadnych badań w naukowym rozumieniu tego słowa. Po prostu oblatuje i pisze co ON SAM myśli o danym modelu w danym rozmiarze, oblecianym przy danej wadze i w konkretnej uprzęży. To jest bardzo subiektywne. W dodatku identyczne warunki atmosferyczne się nie zdarzają. Do tego dochodzi też samopoczucie i nastawienie psychiczne pilota, które też są zmienne jak poglądy polityka.
W dodatku pewne skrzydła lepiej gadają z jednymi uprzężami, a inne z innymi.
Poza tym, to, co pasuje w danym skrzydle Ziadowi, niekoniecznie podpasuje 100% pilotów.
Srogie pozdro
Umówmy się na początku, że nie mam nic przeciwko Ziadowi ani jego testom. Tylko jeszcze raz - to, że ludzie myślą, że jak Ziad coś napisze to tak musi być.
Gość nie prowadzi żadnych badań w naukowym rozumieniu tego słowa. Po prostu oblatuje i pisze co ON SAM myśli o danym modelu w danym rozmiarze, oblecianym przy danej wadze i w konkretnej uprzęży. To jest bardzo subiektywne. W dodatku identyczne warunki atmosferyczne się nie zdarzają. Do tego dochodzi też samopoczucie i nastawienie psychiczne pilota, które też są zmienne jak poglądy polityka.
W dodatku pewne skrzydła lepiej gadają z jednymi uprzężami, a inne z innymi.
Poza tym, to, co pasuje w danym skrzydle Ziadowi, niekoniecznie podpasuje 100% pilotów.
Srogie pozdro
- Zbyszek Gotkiewicz
- Posty: 9724
- Rejestracja: 24 grudnia 2015, 10:54
- Reputation: 2156
- Lokalizacja: góral świętokrzyski
- Doświadczenie: Instruktor
- Kontakt:
Re: Gradient Golden 4
To jest to samo zjawisko jak kiedyś odsyłanie klientów do wyników testów EN. Sprzedawca mówił: skrzydło jest dla ciebie bo ma test B. A to jest jeszcze fajniejsze i popatrz tu: jak nie będziesz wciskał speeda to jest bezpieczne B czyli możesz nas nim spokojnie latać. Fajnie że do testów EN ktoś w końcu dorzuca miękką ocenę subiektywną z tych cech których w testach się nie bada. I jak zwykle jest problem z umiejętnością korzystania z takich ocen oraz nadużywania ich przez niektórych sprzedawców.
Zbyszek Gotkiewicz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość