dla bardzo początkujących. Oczywiście to moje zdanie, nie wszyscy się muszą zgadzać.
Pozdrawiam,
Marcin. pisze:I wez powiedz jak Ty liczysz mase startowa? Razem z waga skrzydla , bo sa rozne opinie na ten temat.
JaroXS pisze:Tak wygląda np. spadochronowanie.
Pozdrawiam,
uriuk pisze:Opisujesz zachownia sprawnego wspolczesnego skrzydla, w ktorym spadochronowanie wywolane jest specjalnie przez pilota. Tyle, ze ma to zastosowanie wylacznie podczas treningu bezpieczenstwa. Ja pisze o spadochronowaniu wywolanym przez skrzydlo, a raczej jego stan techniczny. Wez jakiegos wytrzepa z Firebirda lub Freexa i sprawdz organizmem jeszcze raz to co napisales
mg pisze:Skoro już temat przeszedł w spadochronowanie i najlepsze sposoby na bezpieczne opuszczenie tego stanu lotu, to pozwolę sobie przytoczyć słowa Martina Orlika o spadochronowaniu: "gdy skrzydło nie leci wciśnij speeda, to najprostszy sposób powrotu do normalnego lotu".
To seminarium z 2012 roku - czyżby było już nieaktualne? Efekt ze speedem jest jak rozumiem tożsamy z wypychaniem taśm A - wg Was ten sposób też nie sprawdza się w praktyce? Czy po prostu nie jest to potrzebne, bo skrzydło prędzej samo wyjdzie niż my zdążymy ogarnąć sytuację i wcisnąć speeda?
mg pisze:Skoro już temat przeszedł w spadochronowanie i najlepsze sposoby na bezpieczne opuszczenie tego stanu lotu, to pozwolę sobie przytoczyć słowa Martina Orlika o spadochronowaniu: "gdy skrzydło nie leci wciśnij speeda, to najprostszy sposób powrotu do normalnego lotu".
To seminarium z 2012 roku - czyżby było już nieaktualne? Efekt ze speedem jest jak rozumiem tożsamy z wypychaniem taśm A - wg Was ten sposób też nie sprawdza się w praktyce? Czy po prostu nie jest to potrzebne, bo skrzydło prędzej samo wyjdzie niż my zdążymy ogarnąć sytuację i wcisnąć speeda?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość