handling do analizy

Latanie bezsilnikowe
Awatar użytkownika
starry
Posty: 391
Rejestracja: 30 grudnia 2015, 18:17
Reputation: 60
Lokalizacja: Blisko Klina
Latam: Tylko Swobodnie
Doświadczenie: Świeżak po Kursie
Kontakt:

handling do analizy

Postautor: starry » 17 lutego 2016, 20:46

Ciekawy jestem jak ocenicie poczynania pilota ;) chodzi mi o aktywne sterowanie, balans ciałem i opanowanie skrzydła.

Darecki -starry
------------------------------
http://glajtem.pl

Tomo
Posty: 134
Rejestracja: 30 grudnia 2015, 19:47
Reputation: 23
Lokalizacja: WPI
Latam: Tylko Swobodnie
Doświadczenie: Przelotowiec
Kontakt:

Re: handling do analizy

Postautor: Tomo » 17 lutego 2016, 20:57

Kompetentny

Tomo

Awatar użytkownika
Zbyszek Gotkiewicz
Posty: 9724
Rejestracja: 24 grudnia 2015, 10:54
Reputation: 2156
Lokalizacja: góral świętokrzyski
Doświadczenie: Instruktor
Kontakt:

Re: handling do analizy

Postautor: Zbyszek Gotkiewicz » 17 lutego 2016, 20:59

Chłopak radzi sobie. Wyczucie punktu przeciągnięcia na pięć. Umie założyć uszy, choć podobno tego nie wolno robić bo to niebezpieczne. Lądowanie na punkt tez na pięć. Jedynie pałę bym postawił za latanie w warunkach w których nie powinien, ale przy takiej ilości kamer to pewnie go zmusili.
Zbyszek Gotkiewicz

Awatar użytkownika
calhal
Posty: 770
Rejestracja: 30 grudnia 2015, 20:37
Reputation: 33
Lokalizacja: Grenoble, Francja
Latam: Tylko Swobodnie
Doświadczenie: Średnio Zaawansowany

Re: handling do analizy

Postautor: calhal » 18 lutego 2016, 10:14

Ja myślę, że definicja 'warunków w których nie powinno się latać' dla Chrigela jest zupełnie inna niż dla zwykłych śmiertelników. On nie jest głupi, raczej nie lata w czymś co go przerasta

Awatar użytkownika
Zbyszek Gotkiewicz
Posty: 9724
Rejestracja: 24 grudnia 2015, 10:54
Reputation: 2156
Lokalizacja: góral świętokrzyski
Doświadczenie: Instruktor
Kontakt:

Re: handling do analizy

Postautor: Zbyszek Gotkiewicz » 18 lutego 2016, 10:25

Był taki moment kiedy go zabrało mocno do góry i do tyłu. Gdyby ten moment był dłuższy i gdyby stracił widoczność ziemi to miałby duże problemy. Nie wiem czy miał ze sobą gps.
Zbyszek Gotkiewicz

Awatar użytkownika
arekgarbacz
Posty: 185
Rejestracja: 30 grudnia 2015, 17:36
Reputation: 35
Lokalizacja: Genewa
Latam: Tylko Swobodnie
Doświadczenie: Przelotowiec
Kontakt:

Re: handling do analizy

Postautor: arekgarbacz » 18 lutego 2016, 10:32

calhal pisze:Ja myślę, że definicja 'warunków w których nie powinno się latać' dla Chrigela jest zupełnie inna niż dla zwykłych śmiertelników. On nie jest głupi, raczej nie lata w czymś co go przerasta


Zdecydowanie jego definicja warunków, w których da się latać odbiega od definicji chyba całkiem sporej grupy pilotów :)
Chyba każdy już przynajmniej raz w życiu to widział, ale warto przypomnieć:
Pozdr!
ArekG

Awatar użytkownika
mazby
Posty: 17
Rejestracja: 19 lutego 2016, 13:23
Reputation: 0
Doświadczenie: Instruktor

Re: handling do analizy

Postautor: mazby » 19 lutego 2016, 15:09

Wspaniały jest widok panowania nad skrzydłem. Kiedys był takim fenomenem Jacek Grocholski.
Co do latania gdzie się nie powinno to zapytajcie o to JBC, robi na tym kasę.
Co do tego filmu to tam jest warstwa chmur, nie mgła. nad nią i pod nią było czysto. Chłopcy mają reflektory alu dla śmigłowców. nam takie rozdawali w Malcesine.


Wróć do „PG”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość