Hike&Fly - Alpy
-
- Latam: Tylko Swobodnie
- Doświadczenie: Średnio Zaawansowany
Hike&Fly - Alpy
Chciałbym wybrać się na moje pierwsze hike&fly w Alpy. Plan jest bardzo wstępnie taki, żeby pojechać samochodem np w okolice Tolminu, po czym transportem publicznym powiedzmy koło 300-500 km na zachód. Następnie próbować wrócić z buta i latając, spać na dziko, jedzenie kupować na jeden-dwa dni. Nie mam doświadczenia w tematyce hike&fly, na ten powrót dałbym sobie tydzień, maks dwa tygodnie, w zależności kiedy bym miał dosyć. Jakby mi nie szło, to wróciłbym stopem i transportem publicznym. Termin – koniec lipca, początek sierpnia. Pytanie – czy ktoś chciałby dołączyć do takiego przedsięwzięcia? Nie jestem ekspertem, moje doświadczenie paralotniowe jest średnie, ale nie mam spiny. Jak są wątpliwości co do warunu – nie próbuję startować, jak mam dosyć – rezygnuję, bez dramatów. Szczegółowiej opiszę sprawę jeśli ktoś będzie zainteresowany. Będę też bardzo wdzięczny za wszelkie rady. Pozdrawiam.
- Zbyszek Gotkiewicz
- Doświadczenie: Instruktor
- Kontakt:
Re: Hike&Fly - Alpy
A kiedy chcesz zrobić tą trasę? Szkoda że nie rzuciłeś tego pomysłu zimą kiedy planowałem sobie latania latem. Na ta trasę namawiam kolegę od wielu lat, ale jak nie praca to kłopoty ze zdrowiem. Masz jakiś szkic trasy którą chcesz pokonać?
Zbyszek Gotkiewicz
- tooosh
Lutek, w czasie PMP robiłem małe H&F, 260km robiłem przez 7 dni, z czego 230km powietrzem, 70 pieszo i 100 autostopem... Latam sensownie dopiero drugi rok.
http://xcportal.pl/user/19515
Nie będzie lepiej znaleźć dwa dogodne połączenia kolejowe? Np. z Polski pod Lajnar można dojechać w 15h, a nie musisz się przejmować powrotem i jesteś bardziej elastyczny co do wyboru trasy.
Na dzień potrzebujesz ok. 800g jedzenia (2400kcal) - dzień albo dwa zapasu nie ważą dużo, a nie musisz lądować na dole albo zmieniać planu.
3L wody, które tankowałem rano to nie było dużo, a nie zawsze jest dostęp do źródła, ludzi na startowiskach czy śniegu.