Teorie można "wchłonąć", jest dużo też filmów instruktarzowych na YT i nie tylko. lecz przede wszystkim praktyka.
Pozdrawiam
No nie, wykłady to osobny rozdział i powinny być również zrealizowane w szkole.
Teorie można "wchłonąć", jest dużo też filmów instruktarzowych na YT i nie tylko. lecz przede wszystkim praktyka.
Pozdrawiam
Piotr Domański pisze:Tomasz P. pisze:Na serio, to problemem nie jest kto, ale dlaczego to sie dzieje.
To jest proste. Dlatego że ludzie płacą za uzyskanie ŚK a nie za szkolenie. Uzyskują to za co zapłacili więc nie mają pretensji, że ktoś nie wywiązał się z umowy.
Ania M pisze:Piotrze, nie mogę się z Tobą zgodzić. Jeśli ktoś planuje latać to dla swojego bezpieczeństwa idzie na kurs żeby nauczyć się jak najwięcej i zwiększyć swoje bezpieczeństwo. Po co ktoś miałby płacić za papier?
Ania M pisze:I może tu jest sedno. Gdyby egzaminy były prawdziwe to poziom zdawalnosci mógłby świadczyć o poziomie szkoły.
prokopcio pisze:
wg mnie egzamin to niepotrzebny wytwór. To instruktor powinien zadecydować czy pilot się nadaje czy nie i dać mu papier lub nie.
Egzaminator nie zna kursanta ( jego umiejętności ) tak dobrze jak instruktor.
SP8EBC pisze:prokopcio pisze:
wg mnie egzamin to niepotrzebny wytwór. To instruktor powinien zadecydować czy pilot się nadaje czy nie i dać mu papier lub nie.
Egzaminator nie zna kursanta ( jego umiejętności ) tak dobrze jak instruktor.
A zdajesz sobie sprawę do jakiej korupcji i nieprawidłowości by coś takiego doprowadziło?
SP8EBC pisze:A zdajesz sobie sprawę do jakiej korupcji i nieprawidłowości by coś takiego doprowadziło?
SP8EBC pisze:prokopcio
Zdajesz sobie sprawę do jakiej korupcji i nieprawidłowości by coś takiego doprowadziło?
prokopcio pisze:Właśnie problem w tym, że zdecydowana większość nie przeczyta wątków o szkoleniach przed szkoleniem, nie zainteresuje się indexem, programem, nie przeczyta summy etc....
Możemy tu sobie pisać i tak z tego nic nie wyniknie. Szkoły przekonują, że latanie to bułka z masłem a po pierwszych lotach pilot stwierdza, że to prawda. Filmiki ze szkoleń też pokazują, że co najwyżej grozi kursantowi niegroźne lądowanie na cztery litery chronione przez protektor.
Wróć do „Szkolenie i technika latania”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość