

TomekWini pisze:Mam Rotora i jestem mega zadowolony, a nie ukrywam, że mam chrapkę na Octagona... czekamy na Twoje relacje!
Cezar100 pisze:TomekWini pisze:Mam Rotora i jestem mega zadowolony, a nie ukrywam, że mam chrapkę na Octagona... czekamy na Twoje relacje!
Cześć,
sam Cie zresztą "delikatnie" przekonywałem do Rotora jak byłeś na etapie zakupu i pytałeś na grupie. Oczywiście odezwię się jak napęd do mnie doleci, będą zdjęcia i relacje- juz się nie mogę doczekaćZ Rotorem również nie miałem najmniejszego problemu przez ten sezon, strzelił wibroizolator ale serwis Krzyśka działa na 6 i bardzo szybko reagują , przysłali za free.
Pozdrówka, czarek
Cezar100 pisze:Docelowo będę latał z wózkiem air.one dlatego stałe wypory to był świadomy wybór
Cezar100 pisze:Cześć,
aż poszedłem teraz ten pasek sprawdzić. Ledwo co go mogę palcami odkształcić, nie wygląda na luźny jednak będę go obserwował. Dzięki
Cezar100 pisze:Cześć,
pudło z firmy Techno-Fly z napędem Octagon wczoraj dotarło. Pierwsze wrażenia- bardzo pozytywne. Jakość wykonania naprawdę wysoka, wszystko ładnie do siebie pasuje, fajna kolorystyka. Po założeniu na plecy wydaje się jeszcze lżejszy niż jestNowa rama Delta poprawia komfort. Obawiałem sie sporych wibracji, po uruchomieniu silnika jednak obawy okazały się nie zasadne. Silnik fajnie pracuje, wydaje z siebie taki rasowy dźwięk.Moc spora, wyczuwalna różnicaw porównaniu z Rotorem. Jestem zadowolony z zakupu. Następne próby na starcie, czekamy na warun. Mam nadzieję, że nie zawiedzie w locie
Po piewrwszych kilku lotach będzie mozna obiektywniej ocenić pracę silnika.
TomekWini pisze:Naciąganie paska według zaleceń Krzyśka z TF polega na pobraniu aplikacji "Spectrum Analize" i po naciągnięciu paska przykładamy mikrofon smartfona do paska i szarpiemy nim jak struną gitarową. Częstotliwość powinna wynosić ok 300 Hz.
Marecki pisze:
Wygląda całkiem fajnie. Interesują mnie dwa aspekty. Czy mógłbyś powiedzieć w jakiej odległości(od płaszczyzny ringu kosza) znajduje się śmigło? I jaka jest średnica kosza i śmigła?
PS
po tych wpisach bądź pewny, że będę natrętny i będę Cię męczył z informacjami o eksploatacji silniczka. Szczególnie spalanie i temperatury. W razie problemów z CHT pomyślimy o czapce do Octagona
der pisze:Niedociągnięty pasek przede wszystkim kwiczy na wolnych obrotach i charakterystycznie w trakcie odpalania powodując "odbijanie śmigła" tym samym utrudniając rozruch. Rzadko w trakcie wkręcania się na obroty, chyba że jest przeraźliwie rozciągnięty, albo po wykruszane ma rowki. Luźny pasek nie tylko powoduje utratę ciągu, ale również co ważniejsze pogarsza chłodzenie.
Metoda na "smartfon jakoś do mnie nie przemawia". Czy pasek każdego producenta jest robiony z podobnego materiału, posiada podobny kord, by generować te same dźwięki ? Jak wpływa na nie temperatura i wilgotność powietrza ? Czy każdy smartfon posiada mikrofon o tej samej czułości ?
Producent mojego napędu zaleca używania wyznaczonej siły na wyznaczonym ramieniu napięcia rozluźnionego mimośrodu i ta metoda w kontekście trwałości przekładni wydaje się być może taką "z zeszłego wieku" ale mechanicznie uzasadniona.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość