- IMG-20210425-WA0002.jpg (134.25 KiB) Przejrzano 2135 razy
A gaźnik w trajce regulujemy tak
-
- Posty: 1806
- Rejestracja: 30 grudnia 2015, 20:14
- Reputation: 479
- Latam: Swobodnie i z Napędem
- Doświadczenie: Były Pilot
Re: A gaźnik w trajce regulujemy tak
Mariusz Kilian
- Zbyszek Gotkiewicz
- Posty: 9724
- Rejestracja: 24 grudnia 2015, 10:54
- Reputation: 2156
- Lokalizacja: góral świętokrzyski
- Doświadczenie: Instruktor
- Kontakt:
- uriuk
- Site Admin
- Posty: 4141
- Rejestracja: 24 grudnia 2015, 09:35
- Reputation: 891
- Lokalizacja: Wrocław
- Latam: Swobodnie i z Napędem
- Doświadczenie: Instruktor
- Kontakt:
Re: A gaźnik w trajce regulujemy tak
Jeśli regulujemy gaźnik podczas pracy silnika, to możemy stracić śmigło, palce, śrubokręt, oponę, lub gapia stojącego z boku.
-
- Posty: 1806
- Rejestracja: 30 grudnia 2015, 20:14
- Reputation: 479
- Latam: Swobodnie i z Napędem
- Doświadczenie: Były Pilot
Re: A gaźnik w trajce regulujemy tak
Gdyby zamiast opony na zdjęciu widniało kolano to by było mocniej wymowne i oczywiste.
Mariusz Kilian
- Zbyszek Gotkiewicz
- Posty: 9724
- Rejestracja: 24 grudnia 2015, 10:54
- Reputation: 2156
- Lokalizacja: góral świętokrzyski
- Doświadczenie: Instruktor
- Kontakt:
Re: A gaźnik w trajce regulujemy tak
To jest efekt włożenia śrubokręta w pracujące śmigło. W takim razie co proponujecie. Regulować gaźnik tylko przy wyłączonym silniku?
Zbyszek Gotkiewicz
- uriuk
- Site Admin
- Posty: 4141
- Rejestracja: 24 grudnia 2015, 09:35
- Reputation: 891
- Lokalizacja: Wrocław
- Latam: Swobodnie i z Napędem
- Doświadczenie: Instruktor
- Kontakt:
Re: A gaźnik w trajce regulujemy tak
NIe, ale chodzi o to, zeby miec swiadmosc zagrozenia. To nie jest banalnie proste i moze sie skonczyc dziura w czole. Na glebokosc wkretaka.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość