Vittorazi Moster Classic - gaźnik

Latanie silnikowe
AdamN
Posty: 45
Rejestracja: 30 grudnia 2015, 22:38
Reputation: 3
Latam: Tylko z Napędem
Doświadczenie: Średnio Zaawansowany

Vittorazi Moster Classic - gaźnik

Postautor: AdamN » 22 września 2024, 10:19

Witam.
Wie ktoś jaki gaźnik (które Walbro) i z jakimi modyfikacjami jest tam montowany?
Mój gaźnik właśnie dokonał żywota.

matgaw
Posty: 852
Rejestracja: 01 kwietnia 2018, 00:11
Reputation: 275
Latam: Swobodnie i z Napędem
Doświadczenie: Przelotowiec

Re: Vittorazi Moster Classic - gaźnik

Postautor: matgaw » 24 września 2024, 10:48

Nie wiem jak classic, ale nowsze modele używają WB-3A.

Modyfikacje:
- wycięcie w przepustnicy
- wyżłobienie w miejscu gdzie oś przepustnicy wchodzi do gaźnika, dodatkowy o-ring i podkładka
- dodatkowa dziurka paliwa do gardzieli gaźnika nawiercona pod kątem

AdamN
Posty: 45
Rejestracja: 30 grudnia 2015, 22:38
Reputation: 3
Latam: Tylko z Napędem
Doświadczenie: Średnio Zaawansowany

Re: Vittorazi Moster Classic - gaźnik

Postautor: AdamN » 24 września 2024, 11:35

Czyli lepiej nie kombinować i kupić dedykowany gaźnik. Ciekawe czy WB-3A podejdzie do classica?

matgaw
Posty: 852
Rejestracja: 01 kwietnia 2018, 00:11
Reputation: 275
Latam: Swobodnie i z Napędem
Doświadczenie: Przelotowiec

Re: Vittorazi Moster Classic - gaźnik

Postautor: matgaw » 24 września 2024, 12:37

Obejrzyj zdjęcia w internecie i porównaj. Może się tylko różnić miejscem montażu króćca paliwa.

Buranx3m3
Posty: 1
Rejestracja: 25 września 2024, 17:40
Reputation: 0
Latam: Tylko z Napędem
Doświadczenie: Przelotowiec

Re: Vittorazi Moster Classic - gaźnik

Postautor: Buranx3m3 » 20 października 2024, 10:04

Adam a co to znaczy dokonal zywota? zazwyczaj da sie regenerowac poprzez odpowiednie zestawy...
PS. jak moze pamietasz latam zazwyczaj sam dlatego bez radia... i dlatego niestety nie szło sie dogadac na Dzałdowem ostatnio-;)

AdamN
Posty: 45
Rejestracja: 30 grudnia 2015, 22:38
Reputation: 3
Latam: Tylko z Napędem
Doświadczenie: Średnio Zaawansowany

Re: Vittorazi Moster Classic - gaźnik

Postautor: AdamN » 20 października 2024, 11:06

Dokonał żywota - nie można go poprawnie wyregulować, wytarta oś przepustnicy i wytarty korpus (otwory w których oś jest osadzona). Podczas ostatniego lotu, po odpuszczeniu gazu, silnik nie schodził poniżej 3500 obrotów, obroty falowały.
Ps. Fajnie było Cię spotkać nad moją mieściną. Nie mogłem dalej za Tobą lecieć. Wracałem z przelotu i miałem resztkę paliwa. Pozdrawiam.


Wróć do „PPG”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość