Witam.
Wie ktoś jaki gaźnik (które Walbro) i z jakimi modyfikacjami jest tam montowany?
Mój gaźnik właśnie dokonał żywota.
Vittorazi Moster Classic - gaźnik
-
- Posty: 852
- Rejestracja: 01 kwietnia 2018, 00:11
- Reputation: 275
- Latam: Swobodnie i z Napędem
- Doświadczenie: Przelotowiec
Re: Vittorazi Moster Classic - gaźnik
Nie wiem jak classic, ale nowsze modele używają WB-3A.
Modyfikacje:
- wycięcie w przepustnicy
- wyżłobienie w miejscu gdzie oś przepustnicy wchodzi do gaźnika, dodatkowy o-ring i podkładka
- dodatkowa dziurka paliwa do gardzieli gaźnika nawiercona pod kątem
Modyfikacje:
- wycięcie w przepustnicy
- wyżłobienie w miejscu gdzie oś przepustnicy wchodzi do gaźnika, dodatkowy o-ring i podkładka
- dodatkowa dziurka paliwa do gardzieli gaźnika nawiercona pod kątem
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 30 grudnia 2015, 22:38
- Reputation: 3
- Latam: Tylko z Napędem
- Doświadczenie: Średnio Zaawansowany
Re: Vittorazi Moster Classic - gaźnik
Czyli lepiej nie kombinować i kupić dedykowany gaźnik. Ciekawe czy WB-3A podejdzie do classica?
-
- Posty: 852
- Rejestracja: 01 kwietnia 2018, 00:11
- Reputation: 275
- Latam: Swobodnie i z Napędem
- Doświadczenie: Przelotowiec
Re: Vittorazi Moster Classic - gaźnik
Obejrzyj zdjęcia w internecie i porównaj. Może się tylko różnić miejscem montażu króćca paliwa.
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 25 września 2024, 17:40
- Reputation: 0
- Latam: Tylko z Napędem
- Doświadczenie: Przelotowiec
Re: Vittorazi Moster Classic - gaźnik
Adam a co to znaczy dokonal zywota? zazwyczaj da sie regenerowac poprzez odpowiednie zestawy...
PS. jak moze pamietasz latam zazwyczaj sam dlatego bez radia... i dlatego niestety nie szło sie dogadac na Dzałdowem ostatnio-;)
PS. jak moze pamietasz latam zazwyczaj sam dlatego bez radia... i dlatego niestety nie szło sie dogadac na Dzałdowem ostatnio-;)
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 30 grudnia 2015, 22:38
- Reputation: 3
- Latam: Tylko z Napędem
- Doświadczenie: Średnio Zaawansowany
Re: Vittorazi Moster Classic - gaźnik
Dokonał żywota - nie można go poprawnie wyregulować, wytarta oś przepustnicy i wytarty korpus (otwory w których oś jest osadzona). Podczas ostatniego lotu, po odpuszczeniu gazu, silnik nie schodził poniżej 3500 obrotów, obroty falowały.
Ps. Fajnie było Cię spotkać nad moją mieściną. Nie mogłem dalej za Tobą lecieć. Wracałem z przelotu i miałem resztkę paliwa. Pozdrawiam.
Ps. Fajnie było Cię spotkać nad moją mieściną. Nie mogłem dalej za Tobą lecieć. Wracałem z przelotu i miałem resztkę paliwa. Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość