Stabilizacja zapasu pod pilotem w satorotacji
- Zbyszek Gotkiewicz
- Posty: 9724
- Rejestracja: 24 grudnia 2015, 10:54
- Reputation: 2156
- Lokalizacja: góral świętokrzyski
- Doświadczenie: Instruktor
- Kontakt:
Stabilizacja zapasu pod pilotem w satorotacji
Jutub mi wypluł taki filmik z Uriukiem w roli głównej
Zbyszek Gotkiewicz
-
- Posty: 1806
- Rejestracja: 30 grudnia 2015, 20:14
- Reputation: 479
- Latam: Swobodnie i z Napędem
- Doświadczenie: Były Pilot
Re: Stabilizacja zapasu pod pilotem w satorotacji
Co by nie powiedzieć to jednak wylądował na zapasie.
Mariusz Kilian
- Zbyszek Gotkiewicz
- Posty: 9724
- Rejestracja: 24 grudnia 2015, 10:54
- Reputation: 2156
- Lokalizacja: góral świętokrzyski
- Doświadczenie: Instruktor
- Kontakt:
- uriuk
- Site Admin
- Posty: 4141
- Rejestracja: 24 grudnia 2015, 09:35
- Reputation: 891
- Lokalizacja: Wrocław
- Latam: Swobodnie i z Napędem
- Doświadczenie: Instruktor
- Kontakt:
Re: Stabilizacja zapasu pod pilotem w satorotacji
To nie ja. Ja spadalem na niebieskim i kilka razy wciagalem zapas i rzucalem od nowa.
Ale poza tym, wszystko sie zgadza
Ale poza tym, wszystko sie zgadza
- Zbyszek Gotkiewicz
- Posty: 9724
- Rejestracja: 24 grudnia 2015, 10:54
- Reputation: 2156
- Lokalizacja: góral świętokrzyski
- Doświadczenie: Instruktor
- Kontakt:
- uriuk
- Site Admin
- Posty: 4141
- Rejestracja: 24 grudnia 2015, 09:35
- Reputation: 891
- Lokalizacja: Wrocław
- Latam: Swobodnie i z Napędem
- Doświadczenie: Instruktor
- Kontakt:
Re: Stabilizacja zapasu pod pilotem w satorotacji
Byl film, ale z drugiego konca lotniska w Kamieniu Slaskim (a to duze lotnisko jest), a na dodatek sie stracil razem z dyskiem twardym.
W kazdym razie z filmu dalo sie uzyskac czas spadania i czas jednego obrotu i dalo sie z tego wyliczyc predkosc przyiemienia (to bylo kilka m/s opadania i 60 km/h postepowej).
W kazdym razie z filmu dalo sie uzyskac czas spadania i czas jednego obrotu i dalo sie z tego wyliczyc predkosc przyiemienia (to bylo kilka m/s opadania i 60 km/h postepowej).
- calhal
- Posty: 770
- Rejestracja: 30 grudnia 2015, 20:37
- Reputation: 33
- Lokalizacja: Grenoble, Francja
- Latam: Tylko Swobodnie
- Doświadczenie: Średnio Zaawansowany
Re: Stabilizacja zapasu pod pilotem w satorotacji
uriuk pisze:Byl film, ale z drugiego konca lotniska w Kamieniu Slaskim (a to duze lotnisko jest), a na dodatek sie stracil razem z dyskiem twardym.
W kazdym razie z filmu dalo sie uzyskac czas spadania i czas jednego obrotu i dalo sie z tego wyliczyc predkosc przyiemienia (to bylo kilka m/s opadania i 60 km/h postepowej).
Te 60km/h masz na myśli prędkość pilota w rotacji?
Generalnie to jedna z najgorszych, IMHO, możliwych konfiguracji. Nawet nad wodą w Annecy były przypadki "uszkodzenia" pilota, a jeden śmiertelny
Na mojej liście druga najgorsza opcja po pace to po spieprzonym helikopterze wielokrotne skręcenie w taśmach i dwie paki w głównej czasy, a skrzydło w helikopterze na granicy stabilności - cały czas negatywka, niby niskie opadanie, ale nie wiadomo czy nisko nad ziemią glajt nie wyskoczy pod nogi.
Re: Stabilizacja zapasu pod pilotem w satorotacji
calhal pisze:Generalnie to jedna z najgorszych, IMHO, możliwych konfiguracji. Nawet nad wodą w Annecy były przypadki "uszkodzenia" pilota, a jeden śmiertelny
A to nie jest tak że ten zapas został błędnie wyrzucony ? czyli bezpośrednio w dół pod siebie ?
Pozdrawiam Jacek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość