
Oczywiście mówiąc że wszędzie go szukałeś wcześniej ale się nie udało.
Moderator: prokopcio
prokopcio pisze:Ewentualne błędy :
1 : silnik nie odpalił
2 : silnik zgasł
migl pisze:prokopcio pisze:Ewentualne błędy :
1 : silnik nie odpalił
2 : silnik zgasł
Łukasz w jaki sposób jest monitorowany stan pracy silnika?
der pisze:Czy tylko ja tak mam, że oglądając powyższy zlepek w 17 sekundzie krzyczę "Prawa kurwa !" ?
Kolega na Delcie trupcze jak (bez urazy) z krwi i kości ppgant. Natomiast twój start piękny... aż chciałoby się zobaczyć więcej.
Dla słabych wyciągarek jak moja jest to o tyle korzystne, że przy większej sile mamy mniejszą prędkość zwijania więc lepsze wykorzystanie mocy
Zgodzę, się, jak się ma zbyt mało mocy ciężko wejść w bezwietrzu na te duże kąty natarcia ale jak już wejdziesz to należy ten kąt szanować bo wtedy masz małą prędkość zwijania liny więc możesz dostarczać więcej niutonometrów. Do tej pory w tym piku jaki powstaje podczas wchodzenia na duży kąt wyciągarka odpuszczała gaz i robił się z tego delfinek niestety właśnie ze względu na zmniejszenie kąta i znaczne przyspieszenie paralotni ( a silnik akurat zwolnił ). zazwyczaj podczas początku holu wchodzi się w strefę przyspieszonego wiatru względem tego przy samej ziemi - to dobry moment, żeby złapać byka za rogi i już nie puszczać.der pisze:Zjawisko mniejszej prędkości i większej siły może zajść tylko wtedy, gdy jakieś zjawisko poboczne może nam tę prędkość zastąpić. Czyli podmuch. Inaczej my musimy ją wytworzyć, a tym samym zwiększyć prędkość.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość