Tomasz P. pisze:Znasz jakies popularne kierunki, gdzie SK+IPPI nie wystarcza? Powaznie pytam.
Niech pierwszy rzuci kamień, co na Słowenii latał przeloty bez przeglądu (czy jak to tam nazwali) i IPPI 5 (albo nadzoru instruktora).
Tomasz P. pisze:Znasz jakies popularne kierunki, gdzie SK+IPPI nie wystarcza? Powaznie pytam.
tooosh pisze:Tomasz P. pisze:Znasz jakies popularne kierunki, gdzie SK+IPPI nie wystarcza? Powaznie pytam.
Niech pierwszy rzuci kamień, co na Słowenii latał przeloty bez przeglądu (czy jak to tam nazwali) i IPPI 5 (albo nadzoru instruktora).
Tomasz P. pisze:tooosh pisze:Tomasz P. pisze:Znasz jakies popularne kierunki, gdzie SK+IPPI nie wystarcza? Powaznie pytam.
Niech pierwszy rzuci kamień, co na Słowenii latał przeloty bez przeglądu (czy jak to tam nazwali) i IPPI 5 (albo nadzoru instruktora).
Wiadomo cos wiecej o tym przegladzie? Jakis dokument definiujacy ten przeglad ktos widzial, czy trzeba ichniejszy ULC pytac? No bo tak to sie w jakims stanie nieoznaczonosci czuje.
tooosh pisze:Tomasz P. pisze:tooosh pisze:
Niech pierwszy rzuci kamień, co na Słowenii latał przeloty bez przeglądu (czy jak to tam nazwali) i IPPI 5 (albo nadzoru instruktora).
Wiadomo cos wiecej o tym przegladzie? Jakis dokument definiujacy ten przeglad ktos widzial, czy trzeba ichniejszy ULC pytac? No bo tak to sie w jakims stanie nieoznaczonosci czuje.
Przegląd tyczy się zawodów - mój błąd. Tu są zebrane zasady: https://paragliding-bovec.com/ultimate-guide-for-paragliding-in-soca-valley-slovenia/
tooosh pisze: Tu są zebrane zasady: https://paragliding-bovec.com/ultimate-guide-for-paragliding-in-soca-valley-slovenia/
Tomasz P. pisze:tooosh pisze: Tu są zebrane zasady: https://paragliding-bovec.com/ultimate-guide-for-paragliding-in-soca-valley-slovenia/
Dzieki, widze, ze sa niespojni troche. Raz IPPI5 wymagane do XC a wedlug ulotki do „XC competition”.
No i „3rd party insurrance highly recommended” a nie „mandatory”
As stipulated in the prescribed international paragliding standards, a pilot who
reached an IPPI stage 4 rating is qualified to fly in thermal conditions or engage in
thermal soaring. A pilot who reached an IPPI stage 5 is qualified to perform cross country
flights.
tooosh pisze:As stipulated in the prescribed international paragliding standards, a pilot who
reached an IPPI stage 4 rating is qualified to fly in thermal conditions or engage in
thermal soaring. A pilot who reached an IPPI stage 5 is qualified to perform cross country
flights.
tooosh pisze:Nie jestem tłumaczem i nie czuję się na siłach, aby na Twoje potrzeby tłumaczyć każdy angielski tekst. Myślę, że znaczna większość forum nie ma z tym problemu.
Polecam korzystanie z http://www.translate.google.com albo wtyczek do automatycznego tłumaczenia anglojęzycznych stron na język polski lub cyrylicę.
tooosh pisze:Tomasz P. pisze:tooosh pisze: Tu są zebrane zasady: https://paragliding-bovec.com/ultimate-guide-for-paragliding-in-soca-valley-slovenia/
Dzieki, widze, ze sa niespojni troche. Raz IPPI5 wymagane do XC a wedlug ulotki do „XC competition”.
No i „3rd party insurrance highly recommended” a nie „mandatory”
O IPPI i zasadach na Kobali:
https://kobala.si/en/flying-info/
Z podlinkowanego pliku CAA:As stipulated in the prescribed international paragliding standards, a pilot who
reached an IPPI stage 4 rating is qualified to fly in thermal conditions or engage in
thermal soaring. A pilot who reached an IPPI stage 5 is qualified to perform cross country
flights.
uriuk pisze:
No to po co wrzucasz, skoro nie umiesz przetlumaczyc?
Takie popisywanie sie angielskim jest zenujace i wydawalo mi sie cechuje glownie gimbaze. Znam 4 jezyki i sie z tym nie obnosze.
Tomasz P. pisze:A jakies szanse sa, zeby nie rujnowac kolejnego watku?
matgaw pisze:Jeżeli "skaczesz na Javorowy", to nie latasz wtedy w Polsce, i nie masz KL/ratownictwa tam. OC oczywiście obowiązuje.
ugryzek pisze:A czy latając tylko w Polsce (czasami skoczę na Javorowy), głównie PPG, nadal Finansowa Chata jest ok?
Michał Adamczuk pisze:ugryzek pisze:A czy latając tylko w Polsce (czasami skoczę na Javorowy), głównie PPG, nadal Finansowa Chata jest ok?
Pamiętaj, że w FCh KL nie masz zwrotu kosztów ratownictwa jeśli nic Ci się nie stało.
Jedynym ubezpieczeniem paralotniowym, które chroni Cię w takim przypadku jest ubezpieczenie w PSP.
Jeśli ktoś zna jeszcze jakieś które pokrywa koszty akcji ratowniczej, kiedy nie ma uszkodzenia pilota, to dajcie znać.
Michał Adamczuk pisze: Jeśli ktoś zna jeszcze jakieś które pokrywa koszty akcji ratowniczej, kiedy nie ma uszkodzenia pilota, to dajcie znać.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość