micro pisze:Grzesiek, przecież ten film to fejk .
No widzisz nie wiedziałem
Moderator: prokopcio
micro pisze:Grzesiek, przecież ten film to fejk .
kucu2 pisze:Cześć,
Sporo latam dronami klasy racer i śledzę ten ciekawy wątek od dłuższego czasu. Problem z nierównym ciągiem może być spowodowany złą kalibracją regulatorów silnika. W normalnym locie kontroler lotu jest w stanie bez problemu to skompensować. Poszukaj instrukcji do swoich regulatorów procedura jest przeważnie dość prosta (throttle 100%, power-up, throttle 0%).
W przypadku sterowania z wykorzystaniem kontrolera przychodzi mi pewien pomysł. Jest możliwość włączenia trybu "acro" i wtedy dron jest sterowany kątem obrotu, pozycja względem horyzontu nie jest ważna a korygowane są odchylenia (spowodowane przez zewnętrzne czynniki) od aktualnego kąta. Tryb ten po odpowiednim ustawieniu mógłby pomóc. Trzeba ustawić bardzo mają korekcję w osiach pitch i roll, a dużą w osi yaw. Spowoduje to, że sterownik nie będzie korygował odchyleń spowodowanych poprzez skręty paralotni (roll) oraz wychylenia przód tył (pitch). Może to jednak trochę wpłynąć na zakręty.
prokopcio pisze:dzięki za cenne uwagi.
tryb acro był pierwszym, który brałem pod uwagę ale niestety on nadal mocno koryguje lot od każdego wachnięcia co jest w tym przypadku bardzo niekorzystne i nie ma możliwości jego użycia. po drugie żaden z trybów nie umożliwia wykorzystania pełnej mocy 4 silników.
Co do kalibracji ESC to oczywiście kalibrowałem ale za pomocą kontrolera lotu APM który je obsługuje - nie wiem w jaki sposób to robi ale zakładam, że wszystkie konfiguruje identycznie.
Zbyszek Gotkiewicz pisze:Wyciągarka jest urządzeniem dźwigowym a nikt nie wymaga nadzoru technicznego
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość