Chicago pisze:Niestety nie mam żadnego materiału filmowego, kręciłem kamera ale z ręki i nad startem jest kłopot tłok i trochę szarpie. ale właśnie pilot nawet nie ruszył ręką bo nie zdążył, zresztą to jest pilot o wyrobionych nawykach i na pewno świadom ze nadreakcje są gorsze od braku reakcji .
Iota zresztą spowodowała w przeciągu czterech dni dwukrotne ratowanie , powód ten sam krwat po froncie , Jeśli idzie o latanie to lata fajnie ,i handling ponoć ma fajny ale ja nie latałem , wiedz nie wydam żadnej negatywnej opinii a piloci to różnie jedni zakochani od pierwszego kontaktu inni nie koniecznie.
Grzesiek nie dodałeś bardzo ważnej informacji że ten pilot na tej Iocie latał powyżej zakresu który wagowego. Przeważony podobno nawet o 10-15kg. A to zmienia postać rzeczy. Glajt, nawet enB przeważony zachowuje sie całkim inaczej niż ten dla którego wydany został atest.