EN-D/CCC jest bezpieczniejdze od EN-A/B

Latanie bezsilnikowe
Awatar użytkownika
micro
Posty: 916
Rejestracja: 30 grudnia 2015, 17:23
Reputation: 7
Lokalizacja: Poznań
Latam: Tylko Swobodnie
Doświadczenie: Świeżak po Kursie
Kontakt:

Re: EN-D/CCC jest bezpieczniejdze od EN-A/B

Postautor: micro » 21 marca 2019, 14:07

Zbyszek Gotkiewicz pisze:... bo czerwone lepiej latają ;)

Ale też dostają więcej mandatów :D .
Roman Michalak

Awatar użytkownika
marek mastalerz
Posty: 496
Rejestracja: 30 grudnia 2015, 02:12
Reputation: 179
Lokalizacja: Warszawa
Latam: Tylko Swobodnie
Doświadczenie: Instruktor
Kontakt:

Re: EN-D/CCC jest bezpieczniejdze od EN-A/B

Postautor: marek mastalerz » 27 marca 2019, 22:36

Zbyszek Gotkiewicz pisze:Z moich doświadczeń z wyczynowym skrzydłem na holu wynika, że najrozsądniej postawić skrzydło alpejką, odwrócić się i dopiero dać sygnał do dania ciągu. Każda inna procedura to proszenie się o kłopoty :)


To prawda, tylko czasem nie ma wiatru... ;)

pozdrawiam
marek mastalerz
szkoła paralotniowa cloudbase
http://cloudbase.pl/

Dudek

Re: EN-D/CCC jest bezpieczniejdze od EN-A/B

Postautor: Dudek » 28 marca 2019, 01:10

Dziwna trochę ta dyskusja - to tak jakby porównywać samochód mułowaty do rajdowego. Który jest bezpieczniejszy? Kierowca wolnego samochodu nie wyprzedza gdy czuje ze nie zdąży. Kierowca rajdowego daje w pedal i teoretycznie może szybko znaleźć się na prowadzeniu. Jednak to ten drugi bardziej ryzykuje bo ma ułamek sekundy na działanie.


Wróć do „PG”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość