JakubM pisze:Obawiam się, że z odległości w której podejmuję decyzje w celu ominięcia Cię nie będę tego widział.
Łatwiej dostrzec mi co się dzieje z Twoim skrzydłem i tym się kieruję.
Ja zapytałem o Twoją reakcję na to co będziesz wyrażnie widział po pilocie np. dość blisko na kursie kolizyjnym ? , a nie o obawy odnośnie(za dużych?) odległości z których dokonujesz oceny sytuacji i podejmujesz decyzje ?
Metaoda na manewrowe pokazywanie skrzydłem może bywać dobra chociaż w Twoim przypadku jaki opisałeś, akurat zupełnie zawiodła, ale rozwiń czy mieliście wtedy duży rozstaw torów lotu ?.
Celowo wcześniej dopisałem tu robienie ciasnych lub obszernych nawrotów bo ma to bezpośrednio wpływ na to, że czasami z tego powodu zdarzają się przypadki że wymijanie za wszelką cenę wg. zasad ruchu staje się bardziej kolizyjnie niebezpieczne od zachowania spokoju i odpowiednio dużej separacji.
Pozdrawiam Wiesiek
ps. mam bardzo niewielki nalot w lotach żaglowych(dopiero je poznaje i analizuje), a Ty Jakub ?