Post autor: Cybiak » 31 lipca 2016, 19:54
Dzisiaj mi przyszło do głowy o bardzo rzadkim ale jednak możliwym przypadku.
Mianowicie chodzi o pożar w uprzęży. Jak wiadomo akumulatory Li-ion mogą ulec samozapłonowi
Po wpisaniu w google zapytania od razu dostałem kilka odpowiedzi o wypadkach z telefonami.
Jakie my mamy szanse na ugaszenie w powietrzu takiej baterii.
W jakim stopniiu są palne tkaniny z których uszyte są uprzęże, kokony, kokpity, ubrania, zapas i reszta szpeju.
Jak się ratować w przypadku takiego zdarzenia.(urządzenia są przeważnie zabezpieczone żeby ich nie zgubić)
Tylko żeby nam ULC nie kazał wozić gaśnicy proszkowej 1kg z obowiązkową homologacją
http://www.benchmark.pl/aktualnosci/sam ... ienie.htmlhttp://www.komputerswiat.pl/nowosci/wyd ... locie.aspx
Dzisiaj mi przyszło do głowy o bardzo rzadkim ale jednak możliwym przypadku.
Mianowicie chodzi o pożar w uprzęży. Jak wiadomo akumulatory Li-ion mogą ulec samozapłonowi
Po wpisaniu w google zapytania od razu dostałem kilka odpowiedzi o wypadkach z telefonami.
Jakie my mamy szanse na ugaszenie w powietrzu takiej baterii.
W jakim stopniiu są palne tkaniny z których uszyte są uprzęże, kokony, kokpity, ubrania, zapas i reszta szpeju.
Jak się ratować w przypadku takiego zdarzenia.(urządzenia są przeważnie zabezpieczone żeby ich nie zgubić)
Tylko żeby nam ULC nie kazał wozić gaśnicy proszkowej 1kg z obowiązkową homologacją :D
http://www.benchmark.pl/aktualnosci/samsung-galaxy-s-iii-3-samozaplon-wybuch-wyjasnienie.html
http://www.komputerswiat.pl/nowosci/wydarzenia/2011/48/do-porannej-kawy-samozaplon-iphona-w-samolocie.aspx