Post autor: Patryk77 » 11 czerwca 2022, 04:14
Czesc zastanawiam sie nad wzgledami bezpieczenstwa i roznymi wariantami wpiecia karabinkow w uprzaz...
Nasuwaja mi sie takie opcje:
a) normalny lot, bez akro bez holu itp. karabinki wpiete zamkiem do przodu ? (wiekszosc uprzezy ma domyslnie karabinki zamkiem do przodu nie wiem z czego to wynika)
b) hol (tutaj wiekszosc uwaza ze karabinki zamkiem z tylu ) kolejne pytanie, wiekszosc zaecen jest np wedlug dudka aby wpinac hol w uszy skrzydla anie w karabinki, jednak sa tacy co wpinaja tylko w karabinki. Sily rozkladaja sie totalnie inaczej i zastanawiam sie czy wpiecie karabinkow zamkiem do tylujest po prostu bardziej uniwersalnym rozwiazaniem czy ma to konkretne przelozenie na sily dzialajace na uklad. Pytanie zasadnicze, jaka jest roznica miedzy jedna i druga opcja ? czy w zaleznosci od stylu latania / holu itp mozna wpinac inaczej czy jednak jest to uzasadnione konkretnymi wzgledami przelozenia sily holu / lotu itp ?
Czesc zastanawiam sie nad wzgledami bezpieczenstwa i roznymi wariantami wpiecia karabinkow w uprzaz...
Nasuwaja mi sie takie opcje:
a) normalny lot, bez akro bez holu itp. karabinki wpiete zamkiem do przodu ? (wiekszosc uprzezy ma domyslnie karabinki zamkiem do przodu nie wiem z czego to wynika)
b) hol (tutaj wiekszosc uwaza ze karabinki zamkiem z tylu ) kolejne pytanie, wiekszosc zaecen jest np wedlug dudka aby wpinac hol w uszy skrzydla anie w karabinki, jednak sa tacy co wpinaja tylko w karabinki. Sily rozkladaja sie totalnie inaczej i zastanawiam sie czy wpiecie karabinkow zamkiem do tylujest po prostu bardziej uniwersalnym rozwiazaniem czy ma to konkretne przelozenie na sily dzialajace na uklad. Pytanie zasadnicze, jaka jest roznica miedzy jedna i druga opcja ? czy w zaleznosci od stylu latania / holu itp mozna wpinac inaczej czy jednak jest to uzasadnione konkretnymi wzgledami przelozenia sily holu / lotu itp ?