SandokanPL pisze:Ja już sam nie wiem może jestem przewrażliwiony... Ale mam wrażenie, że moje loty na VKingu to tylko złoty... W tym czasie inni latają i latają... Mimo, że hole są niskie bo max do 300m a pora jest raczej pózna... To oni są w powietrzu po kilka/kilkanaście min a moje loty trwają max 3 min i zero noszenia...ot typowo szkolny lot ;( ehhhh
Szkoliłeś się na V-kingu i wyrobiłeś sobie zdanie o innych skrzydłach Dudka
))). Niezłe. Nie latalem na tym skrzydle więc opieram się jedynie o dane ze strony Dudka. Cytuję niektóre stwierdzenia:
V-King jest idealnym uzupełnieniem walizkowych napędów
Pamiętaj jednak, że jeśli rozpocząłeś swoją przygodę z paralotniarstwie zaczynając od konstrukcji jednopowłokowych nie pozwala Ci to na samodzielną naukę latania na standardowych dwupowłokowcach.
V-King wzbudził zainteresowanie instruktorów latania. Łatwość napełniania się i starów sprawia, że kandydaci na pilotów sprawnie podnoszą swe umiejętności.
V- King przeszedł testy EN-B
A teraz dane techniczne:
Wydłużenie 4,8
Największy rozmiar to 23,5 metra.
Myślę, że powinieneś porozmawiać ze swoim instruktorem, żeby dał Ci szansę polatać na jakimś normalnym skrzydle i dopiero potem będziesz mógł się wypowiadać gdyż szkolenie przeszedłeś na dość nietypowej konstrukcji.
[quote="SandokanPL"]Ja już sam nie wiem może jestem przewrażliwiony... Ale mam wrażenie, że moje loty na VKingu to tylko złoty... W tym czasie inni latają i latają... Mimo, że hole są niskie bo max do 300m a pora jest raczej pózna... To oni są w powietrzu po kilka/kilkanaście min a moje loty trwają max 3 min i zero noszenia...ot typowo szkolny lot ;( ehhhh[/quote]
Szkoliłeś się na V-kingu i wyrobiłeś sobie zdanie o innych skrzydłach Dudka :)))). Niezłe. Nie latalem na tym skrzydle więc opieram się jedynie o dane ze strony Dudka. Cytuję niektóre stwierdzenia:
V-King jest idealnym uzupełnieniem walizkowych napędów
Pamiętaj jednak, że jeśli rozpocząłeś swoją przygodę z paralotniarstwie zaczynając od konstrukcji jednopowłokowych nie pozwala Ci to na samodzielną naukę latania na standardowych dwupowłokowcach.
V-King wzbudził zainteresowanie instruktorów latania. Łatwość napełniania się i starów sprawia, że kandydaci na pilotów sprawnie podnoszą swe umiejętności.
V- King przeszedł testy EN-B
A teraz dane techniczne:
Wydłużenie 4,8
Największy rozmiar to 23,5 metra.
Myślę, że powinieneś porozmawiać ze swoim instruktorem, żeby dał Ci szansę polatać na jakimś normalnym skrzydle i dopiero potem będziesz mógł się wypowiadać gdyż szkolenie przeszedłeś na dość nietypowej konstrukcji.