Post autor: calhal » 05 grudnia 2017, 21:14
wlaskow pisze:Ludzie, którzy nie mają technologii RAST, robią, co mogą, aby tą technologię zniszczyć:
zanim ktokolwiek był w stanie przetestować RAST!
Opozycja ze strony branży była nieoczekiwana: zamiast zainteresować nią innych producentów, spotkaliśmy się tylko z krytyką (z dwoma wyjątkami).
Widzisz, to wypowiedź tylko jednej ze stron, w dodatku bez żadnych dowodów, nazwisk, nazw firm. Może tak było, a może nie. Może sobie "wynalazcy" zaśpiewali kupę kasy za swój "wynalazek", a może nie. Może faktycznie ktoś chcę tą technologię "zniszczyć", a może ktoś miał jakieś konkretne argumenty przeciw. A może po prostu ludzie są sceptyczni, po całej serii "wynalazków", z wingletami, jet-flapami, i kto tam wie czym jeszcze.
wlaskow pisze:Następnie Michael Nesler opisuje jak certyfikacja wpływa na ustawienie RAST. Przegrodę RAST muszą ustawiać nie w miejscu optymalnym ze względu na bezpieczeństwo, ale ze względu na wymagania certyfikacji aby doszło do odpowiedniego podwinięcia...
Też mi nowość. Ozone się pluje już od wielu lat, że muszą robić skrzydła które przejdą dobrze certyfikację, a nie które będą naprawdę bezpieczne. I nie tylko Ozone. Z resztą coby nie szukać daleko, Uriuk trąbi o tym do znudzenia tutaj i na preclu, a tylko sobie wrogów przez to robi.
Generalnie jeśli ktoś kiedyś zrobi paralotnię, która nigdy się nie poskłada, której się nie da przeciągnąć, która nie wchodzi w negatywkę, itd., to takie skrzydło certyfikacji nie przejdzie. Nawet jeśli piloci na niej latający (i statystyka incydentów i wypadków) pokażą, że to super bezpieczna konstrukcja.
[quote="wlaskow"]
Ludzie, którzy nie mają technologii RAST, robią, co mogą, aby tą technologię zniszczyć:
zanim ktokolwiek był w stanie przetestować RAST!
Opozycja ze strony branży była nieoczekiwana: zamiast zainteresować nią innych producentów, spotkaliśmy się tylko z krytyką (z dwoma wyjątkami).
[/quote]
Widzisz, to wypowiedź tylko jednej ze stron, w dodatku bez żadnych dowodów, nazwisk, nazw firm. Może tak było, a może nie. Może sobie "wynalazcy" zaśpiewali kupę kasy za swój "wynalazek", a może nie. Może faktycznie ktoś chcę tą technologię "zniszczyć", a może ktoś miał jakieś konkretne argumenty przeciw. A może po prostu ludzie są sceptyczni, po całej serii "wynalazków", z wingletami, jet-flapami, i kto tam wie czym jeszcze.
[quote="wlaskow"]
Następnie Michael Nesler opisuje jak certyfikacja wpływa na ustawienie RAST. Przegrodę RAST muszą ustawiać nie w miejscu optymalnym ze względu na bezpieczeństwo, ale ze względu na wymagania certyfikacji aby doszło do odpowiedniego podwinięcia...[/quote]
Też mi nowość. Ozone się pluje już od wielu lat, że muszą robić skrzydła które przejdą dobrze certyfikację, a nie które będą naprawdę bezpieczne. I nie tylko Ozone. Z resztą coby nie szukać daleko, Uriuk trąbi o tym do znudzenia tutaj i na preclu, a tylko sobie wrogów przez to robi.
Generalnie jeśli ktoś kiedyś zrobi paralotnię, która nigdy się nie poskłada, której się nie da przeciągnąć, która nie wchodzi w negatywkę, itd., to takie skrzydło certyfikacji nie przejdzie. Nawet jeśli piloci na niej latający (i statystyka incydentów i wypadków) pokażą, że to super bezpieczna konstrukcja.