Post autor: Marcin. » 06 marca 2016, 12:48
Pytanie 11
"Jak pilot musi postępować, aby zakończyć full-stall?
A Natychmiast, gwałtownie zwolnić obie sterówki. Najlepszym do tego momentem jest, gdy skrzydło znajduje się wyraźnie za jego plecami.
B Trzymać zaciągnięte sterówki, aż skrzydło znajdzie się nad głową pilota, a następnie konsekwentnie i nie za szybko, ale zdecydowanie zwolnić je, zapobiegając przez to wystrzeleniu skrzydła do przodu.
C Przez konsekwentne i zdecydowane pompowane sterówkami. Gdy to nie wystarcza i nie przynosi pożądanego efektu, należy pompować naprzemiennie.
D Konsekwentne i zdecydowane pompowanie sterówkami ułatwia ponowne napełnienie skrzydła i pomaga pilotowi odzyskanie pełnej kontroli nad swoją paralotnią. "
Czy odpowiedź B nie jest przestarzała? Teraz przy tych nowoczesnych skrzydłach jest mowa ''łapy do góry w razie kłopotów" (tak w uproszczeniu)
Marcin.
Pytanie 11
"Jak pilot musi postępować, aby zakończyć full-stall?
A Natychmiast, gwałtownie zwolnić obie sterówki. Najlepszym do tego momentem jest, gdy skrzydło znajduje się wyraźnie za jego plecami.
B Trzymać zaciągnięte sterówki, aż skrzydło znajdzie się nad głową pilota, a następnie konsekwentnie i nie za szybko, ale zdecydowanie zwolnić je, zapobiegając przez to wystrzeleniu skrzydła do przodu.
C Przez konsekwentne i zdecydowane pompowane sterówkami. Gdy to nie wystarcza i nie przynosi pożądanego efektu, należy pompować naprzemiennie.
D Konsekwentne i zdecydowane pompowanie sterówkami ułatwia ponowne napełnienie skrzydła i pomaga pilotowi odzyskanie pełnej kontroli nad swoją paralotnią. "
Czy odpowiedź B nie jest przestarzała? Teraz przy tych nowoczesnych skrzydłach jest mowa ''łapy do góry w razie kłopotów" (tak w uproszczeniu)
Marcin.