Sto lotów do IPPI-5

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Sto lotów do IPPI-5

Re: Sto lotów do IPPI-5

Post autor: ciacholot » 16 lutego 2021, 11:45

Wpisałem w google swoje imie i nazwisko. Mimo, że nie nazywam się Górski, Kowalski ani Nowak to jest nas takich samych cała rzesza. Za to płeć nie zawsze jest taka oczywista na oko, tym bardziej malowane, albo odziane i w maseczce...
Podłączenie do ŚK i jego numeru wydaje się, że powinno wyczerpać problem i brak tego mnie dziwi.

Re: Sto lotów do IPPI-5

Post autor: Zbyszek Gotkiewicz » 16 lutego 2021, 11:12

Nie wyobrażam sobie, żeby mógł być na przykład dwóch Łukaszy Prokopów. No to po prostu niemożliwe. A poza tym to taki kwitek klubowy który nie ma większego znaczenia, ale trzeba go mieć bo mogą zdarzyć się sytuacje gdy ktoś poprosi o pokazanie. Na zawodach jest obowiązkowy, ale jego posiadanie jest zapisane jako warunek latania w niektórych krajach.

Re: Sto lotów do IPPI-5

Post autor: Jarek » 16 lutego 2021, 10:20

Domin pisze:
Jarek pisze:
JakubM pisze:Wymagania to jedno a ich weryfikacja to drugie. Proponuje wysłać w ciemno wniosek do AP i nie wgłębiać się w szczegóły ;)


Czy ktoś sprawdził w praktyce jak do tych wymagań podchodzi AP?


Ile Ci brakuje? Pewnie podczas jednego wyjazdu sobie dolatasz.


Nic mi nie brakuje, przynajmniej wg reguł FAI a nie interpretacji AP :) - w praktyce również zadziałały zasady FAI (jakby ktoś był zainteresowany)
To powyższe jest pierwszym wnioskiem po otrzymaniu dokumentu. Drugi jest taki, że nowa karta wygląda "blado" przy starej.
Dawniej na karcie IPPI były podane:
1) Imię i nazwisko
2) Rodzaj uprawnienia
3) Data urodzenia
4) Narodowość
5) Płeć
6) Dokument wydany przez...
7) Data wydania dokumentu
8) Nr świadectwa kwalifikacji
9) Podpis osoby wydającej
10) Podpis posiadacza

Dziś jest:
1) Imię i nazwisko
2) Narodowość
3) Rodzaj uprawnienia
4) Dokument wydany przez...

Rozumiem, że nie ma sensu podawać płci :) ale imię i nazwisko wydaje się nie identyfikować jednoznacznie właściciela :) Mam nadzieję, że nigdy nie dojdzie do sytuacji, że pewnego dnia ktoś stwierdzi, że to właściwie nieważne...

Re: Sto lotów do IPPI-5

Post autor: JakubM » 29 grudnia 2020, 19:16

Jarek pisze:
JakubM pisze:Wymagania to jedno a ich weryfikacja to drugie. Proponuje wysłać w ciemno wniosek do AP i nie wgłębiać się w szczegóły ;)


Czy ktoś sprawdził w praktyce jak do tych wymagań podchodzi AP?


Ja jak pokazałem "odpowiednio długą" listę to IPPI-5 dostałem od ręki i nikt się nie wgłębiał co na tej liście było (kartę załatwiałem osobiście na poczekaniu w biurze AP). A lotów miałem jakoś na styk.

Re: Sto lotów do IPPI-5

Post autor: Domin » 29 grudnia 2020, 19:08

Jarek pisze:
JakubM pisze:Wymagania to jedno a ich weryfikacja to drugie. Proponuje wysłać w ciemno wniosek do AP i nie wgłębiać się w szczegóły ;)


Czy ktoś sprawdził w praktyce jak do tych wymagań podchodzi AP?


Ile Ci brakuje? Pewnie podczas jednego wyjazdu sobie dolatasz.

Re: Sto lotów do IPPI-5

Post autor: Jarek » 29 grudnia 2020, 11:19

JakubM pisze:Wymagania to jedno a ich weryfikacja to drugie. Proponuje wysłać w ciemno wniosek do AP i nie wgłębiać się w szczegóły ;)


Czy ktoś sprawdził w praktyce jak do tych wymagań podchodzi AP?

Re: Sto lotów do IPPI-5

Post autor: JakubM » 26 sierpnia 2020, 13:46

Wymagania to jedno a ich weryfikacja to drugie. Proponuje wysłać w ciemno wniosek do AP i nie wgłębiać się w szczegóły ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Sto lotów do IPPI-5

Post autor: Chrab » 26 sierpnia 2020, 12:13

Pytaj Waltera.

Re: Sto lotów do IPPI-5

Post autor: Chrab » 26 sierpnia 2020, 07:07

Z regulaminu na stronie AP:
C. SafePro Para 5
1) Spełnione wymagania na poziom SafePro Para 4, oraz:
2) Całkowity nalot minimum 50 godzin.
3) Minimum 100 lotów cross country z 5 różnych startowisk w zróżnicowanych
warunkach termicznych (loty zboczowe w tym wypadku nie będą akceptowane).

Widzę, że już nie ma wymogu jak kiedyś 2 lotów powyżej 30km.

listę lotów kiedyś konsultował Walter, więc możesz spróbować jego dopytać.

Re: Sto lotów do IPPI-5

Post autor: Zbyszek Gotkiewicz » 25 sierpnia 2020, 19:34

Wydaje mi się, że AP nie może domyślać międzynarodowych wymogów. Od tego jest FAI.

Na górę