Sto lotów do IPPI-5

Latanie bezsilnikowe
Awatar użytkownika
Zbyszek Gotkiewicz
Posty: 9724
Rejestracja: 24 grudnia 2015, 10:54
Reputation: 2156
Lokalizacja: góral świętokrzyski
Doświadczenie: Instruktor
Kontakt:

Re: Sto lotów do IPPI-5

Postautor: Zbyszek Gotkiewicz » 25 sierpnia 2020, 19:34

Wydaje mi się, że AP nie może domyślać międzynarodowych wymogów. Od tego jest FAI.
Zbyszek Gotkiewicz

Chrab
Posty: 180
Rejestracja: 05 lutego 2016, 09:56
Reputation: 62
Lokalizacja: Wrocław
Latam: Tylko Swobodnie
Doświadczenie: Średnio Zaawansowany

Re: Sto lotów do IPPI-5

Postautor: Chrab » 26 sierpnia 2020, 07:07

Z regulaminu na stronie AP:
C. SafePro Para 5
1) Spełnione wymagania na poziom SafePro Para 4, oraz:
2) Całkowity nalot minimum 50 godzin.
3) Minimum 100 lotów cross country z 5 różnych startowisk w zróżnicowanych
warunkach termicznych (loty zboczowe w tym wypadku nie będą akceptowane).

Widzę, że już nie ma wymogu jak kiedyś 2 lotów powyżej 30km.

listę lotów kiedyś konsultował Walter, więc możesz spróbować jego dopytać.

Chrab
Posty: 180
Rejestracja: 05 lutego 2016, 09:56
Reputation: 62
Lokalizacja: Wrocław
Latam: Tylko Swobodnie
Doświadczenie: Średnio Zaawansowany

Re: Sto lotów do IPPI-5

Postautor: Chrab » 26 sierpnia 2020, 12:13

Pytaj Waltera.

JakubM
Posty: 1017
Rejestracja: 03 stycznia 2016, 22:31
Reputation: 193
Lokalizacja: Jasło/Warszawa
Latam: Tylko Swobodnie
Doświadczenie: Świeżak po Kursie

Re: Sto lotów do IPPI-5

Postautor: JakubM » 26 sierpnia 2020, 13:46

Wymagania to jedno a ich weryfikacja to drugie. Proponuje wysłać w ciemno wniosek do AP i nie wgłębiać się w szczegóły ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Jarek
Posty: 142
Rejestracja: 04 stycznia 2016, 11:23
Reputation: 19
Latam: Tylko Swobodnie
Doświadczenie: Średnio Zaawansowany

Re: Sto lotów do IPPI-5

Postautor: Jarek » 29 grudnia 2020, 11:19

JakubM pisze:Wymagania to jedno a ich weryfikacja to drugie. Proponuje wysłać w ciemno wniosek do AP i nie wgłębiać się w szczegóły ;)


Czy ktoś sprawdził w praktyce jak do tych wymagań podchodzi AP?

Awatar użytkownika
Domin
Posty: 247
Rejestracja: 31 grudnia 2015, 08:39
Reputation: 33
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Latam: Swobodnie i z Napędem
Doświadczenie: Instruktor
Kontakt:

Re: Sto lotów do IPPI-5

Postautor: Domin » 29 grudnia 2020, 19:08

Jarek pisze:
JakubM pisze:Wymagania to jedno a ich weryfikacja to drugie. Proponuje wysłać w ciemno wniosek do AP i nie wgłębiać się w szczegóły ;)


Czy ktoś sprawdził w praktyce jak do tych wymagań podchodzi AP?


Ile Ci brakuje? Pewnie podczas jednego wyjazdu sobie dolatasz.
Dominik Kapica

https://nonstoplatanie.eu/ - Szkolenia i wyjazdy paralotniowe. Polska, Europa, Azja, Afryka, Ameryka.
https://fastcamper.eu - Szybkie kampery od paralotniarzy dla paralotniarzy.

JakubM
Posty: 1017
Rejestracja: 03 stycznia 2016, 22:31
Reputation: 193
Lokalizacja: Jasło/Warszawa
Latam: Tylko Swobodnie
Doświadczenie: Świeżak po Kursie

Re: Sto lotów do IPPI-5

Postautor: JakubM » 29 grudnia 2020, 19:16

Jarek pisze:
JakubM pisze:Wymagania to jedno a ich weryfikacja to drugie. Proponuje wysłać w ciemno wniosek do AP i nie wgłębiać się w szczegóły ;)


Czy ktoś sprawdził w praktyce jak do tych wymagań podchodzi AP?


Ja jak pokazałem "odpowiednio długą" listę to IPPI-5 dostałem od ręki i nikt się nie wgłębiał co na tej liście było (kartę załatwiałem osobiście na poczekaniu w biurze AP). A lotów miałem jakoś na styk.

Jarek
Posty: 142
Rejestracja: 04 stycznia 2016, 11:23
Reputation: 19
Latam: Tylko Swobodnie
Doświadczenie: Średnio Zaawansowany

Re: Sto lotów do IPPI-5

Postautor: Jarek » 16 lutego 2021, 10:20

Domin pisze:
Jarek pisze:
JakubM pisze:Wymagania to jedno a ich weryfikacja to drugie. Proponuje wysłać w ciemno wniosek do AP i nie wgłębiać się w szczegóły ;)


Czy ktoś sprawdził w praktyce jak do tych wymagań podchodzi AP?


Ile Ci brakuje? Pewnie podczas jednego wyjazdu sobie dolatasz.


Nic mi nie brakuje, przynajmniej wg reguł FAI a nie interpretacji AP :) - w praktyce również zadziałały zasady FAI (jakby ktoś był zainteresowany)
To powyższe jest pierwszym wnioskiem po otrzymaniu dokumentu. Drugi jest taki, że nowa karta wygląda "blado" przy starej.
Dawniej na karcie IPPI były podane:
1) Imię i nazwisko
2) Rodzaj uprawnienia
3) Data urodzenia
4) Narodowość
5) Płeć
6) Dokument wydany przez...
7) Data wydania dokumentu
8) Nr świadectwa kwalifikacji
9) Podpis osoby wydającej
10) Podpis posiadacza

Dziś jest:
1) Imię i nazwisko
2) Narodowość
3) Rodzaj uprawnienia
4) Dokument wydany przez...

Rozumiem, że nie ma sensu podawać płci :) ale imię i nazwisko wydaje się nie identyfikować jednoznacznie właściciela :) Mam nadzieję, że nigdy nie dojdzie do sytuacji, że pewnego dnia ktoś stwierdzi, że to właściwie nieważne...

Awatar użytkownika
Zbyszek Gotkiewicz
Posty: 9724
Rejestracja: 24 grudnia 2015, 10:54
Reputation: 2156
Lokalizacja: góral świętokrzyski
Doświadczenie: Instruktor
Kontakt:

Re: Sto lotów do IPPI-5

Postautor: Zbyszek Gotkiewicz » 16 lutego 2021, 11:12

Nie wyobrażam sobie, żeby mógł być na przykład dwóch Łukaszy Prokopów. No to po prostu niemożliwe. A poza tym to taki kwitek klubowy który nie ma większego znaczenia, ale trzeba go mieć bo mogą zdarzyć się sytuacje gdy ktoś poprosi o pokazanie. Na zawodach jest obowiązkowy, ale jego posiadanie jest zapisane jako warunek latania w niektórych krajach.
Zbyszek Gotkiewicz

ciacholot
Posty: 1806
Rejestracja: 30 grudnia 2015, 20:14
Reputation: 479
Latam: Swobodnie i z Napędem
Doświadczenie: Były Pilot

Re: Sto lotów do IPPI-5

Postautor: ciacholot » 16 lutego 2021, 11:45

Wpisałem w google swoje imie i nazwisko. Mimo, że nie nazywam się Górski, Kowalski ani Nowak to jest nas takich samych cała rzesza. Za to płeć nie zawsze jest taka oczywista na oko, tym bardziej malowane, albo odziane i w maseczce...
Podłączenie do ŚK i jego numeru wydaje się, że powinno wyczerpać problem i brak tego mnie dziwi.
Mariusz Kilian


Wróć do „PG”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość