Jeśli już temat jest na tapecie, to może ja się ładnie przedstawię na oczach milionów słuchaczy...a tak na poważnie; do analizy..
.
Co do procedur do holi z nawrotami:
- nawroty w tę i z powrotem w przemyślanym
kierunku
- na rozwijaniu sprawdzanie przez ramię czy lina nie idzie na przeszkody
- przy nawrocie "do holowania" zrobienie optymalnego łuku zakrętu, tak aby być "na kierunku" przy ponownym rozpoczęciu holowania, ale także nie wpaść w linę gdy trochę daleko wyciągnie się za pilota
UWAGA !!! Jeśli chodzi o kwestię: "z której strony taśma z wyczepem"? . Jeśli zawracamy w prawo , wyczep po prawej. Zdarzają się w takiej konfiguracji przypadki "samo-wyczepienia" .Jeśli tak się dzieje, antidotum jest : przełożenie taśmy z wyczepem na drugą stronę lub zawracanie w przez drugie ramię,ale niesie to ze sobą ryzyko opisane poniżej przez kolegę: Prokopcia
Jeśli już temat jest na tapecie, to może ja się ładnie przedstawię na oczach milionów słuchaczy...a tak na poważnie; do analizy..
https://youtu.be/nMLFxUxim0s.
Co do procedur do holi z nawrotami:
- nawroty w tę i z powrotem w przemyślanym :) kierunku
- na rozwijaniu sprawdzanie przez ramię czy lina nie idzie na przeszkody
- przy nawrocie "do holowania" zrobienie optymalnego łuku zakrętu, tak aby być "na kierunku" przy ponownym rozpoczęciu holowania, ale także nie wpaść w linę gdy trochę daleko wyciągnie się za pilota
UWAGA !!! Jeśli chodzi o kwestię: "z której strony taśma z wyczepem"? . Jeśli zawracamy w prawo , wyczep po prawej. Zdarzają się w takiej konfiguracji przypadki "samo-wyczepienia" .Jeśli tak się dzieje, antidotum jest : przełożenie taśmy z wyczepem na drugą stronę lub zawracanie w przez drugie ramię,ale niesie to ze sobą ryzyko opisane poniżej przez kolegę: Prokopcia