Post autor: Zbyszek Gotkiewicz » 15 stycznia 2017, 17:53
Szkolenie musisz zrobić i tak na skrzydle które ma ważny przegląd i kartę paralotni. A w testach obciążenia muszą maleć wraz ze spadkiem powierzchni, bo tu sprawdza się popularne powiedzenie, że małe jest wredne. Natomiast jeśli chodzi o wytrzymałość, to często jest tak, że robi się test obciążeniowy dla największego rozmiaru, a mniejsze rozmiary przy identycznej konstrukcji i materiałach dostają ten sam atest z automatu.
Szkolenie musisz zrobić i tak na skrzydle które ma ważny przegląd i kartę paralotni. A w testach obciążenia muszą maleć wraz ze spadkiem powierzchni, bo tu sprawdza się popularne powiedzenie, że małe jest wredne. Natomiast jeśli chodzi o wytrzymałość, to często jest tak, że robi się test obciążeniowy dla największego rozmiaru, a mniejsze rozmiary przy identycznej konstrukcji i materiałach dostają ten sam atest z automatu.