Post autor: uriuk » 02 sierpnia 2018, 07:51
Zeby to wyjasnic ja musze godzine gadac i rysowac na tablicy. Zeby to napisac, musialbym siedziec nad tym ze dwa-trzy dzionki. Po to podalem ci nazwe teorii, zebys mogl ja sobie wygooglac (szukaj glownie pdfow). Nie bedzie to przeliczenia na paliwo, bo McCready jest wykorzystywany glownie przez szybownikow. Ale spokojnie ogarniesz. Tak w skrocie: pod wiatr i w opadaniu dusisz speeda, z wiatrem i w noszeniach zwalniasz az do minimalnego opadania. Fajnie jest wyznaczyc krzywa biegunowa dla wlasnego glajta. Co to jest biegunowa mam nadzieje wiesz.
Wiatr o sile x dla lotow docel-powrot, najmniej szkodzi kiedy wieje dokladnie z boku, a najbardziej kiedy wieje w osi.
Z predkosci nie da sie wyliczyc sredniej, trzeba rolozyc na droge i czas i dopiero liczyc srednia.
A teraz ide jechac latac, bo kolejny dzien waruna.
Zeby to wyjasnic ja musze godzine gadac i rysowac na tablicy. Zeby to napisac, musialbym siedziec nad tym ze dwa-trzy dzionki. Po to podalem ci nazwe teorii, zebys mogl ja sobie wygooglac (szukaj glownie pdfow). Nie bedzie to przeliczenia na paliwo, bo McCready jest wykorzystywany glownie przez szybownikow. Ale spokojnie ogarniesz. Tak w skrocie: pod wiatr i w opadaniu dusisz speeda, z wiatrem i w noszeniach zwalniasz az do minimalnego opadania. Fajnie jest wyznaczyc krzywa biegunowa dla wlasnego glajta. Co to jest biegunowa mam nadzieje wiesz.
Wiatr o sile x dla lotow docel-powrot, najmniej szkodzi kiedy wieje dokladnie z boku, a najbardziej kiedy wieje w osi.
Z predkosci nie da sie wyliczyc sredniej, trzeba rolozyc na droge i czas i dopiero liczyc srednia.
A teraz ide jechac latac, bo kolejny dzien waruna.